Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود که تیم ملی ایران با الحزایر دیدار دوستانه خواهد داشت، یک سایت فرانسوی زبان نوشت: فدراسیون فوتبال کره جنوبی و بلژیک به دنبال بازی دوستانه با الجزایر هستند، همچنین تیم ملی ایران هم پیشنهاد داده است تا در 2 ژوئن در تهران برابر الجزایر دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ، سایت فرانسوی زبان competition مدعی شد برگزاری دیدار دوستانه ایران و الجزایر قطعی نیست.

در حالی که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود که تیم ملی ایران با الحزایر دیدار دوستانه خواهد داشت، یک سایت فرانسوی زبان نوشت: فدراسیون فوتبال کره جنوبی و بلژیک به دنبال بازی دوستانه با الجزایر هستند، همچنین تیم ملی ایران هم پیشنهاد داده است تا در 2 ژوئن در تهران برابر الجزایر دیدار کند.
این سایت به نقل از یک مقام فدراسیون فوتبال الجزایر نوشت: این دیدار هنوز قطعی نیست و از گفته کارلوس کی روش در رسانه ایران تعجب کرده است. یک سری مسائل از جمله زمان بازی در ماه رمضان را باید در نظر بگیریم تا این دیدار قطعی شود.
تیم ملی ایران به دلیل هم گروهی با مراکش به دنبال یک بازی دوستانه با تیمی آفریقایی است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903218

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir