Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با کارشناسان بیمه، صدور دفترچه بیمه برای افرادی که دفترچه آنها مفقود شده و یا متقاضی پوشش بیمه هستند در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.به گزارش بلاغ، دکتر محمود رضا مرادی در حاشیه افتتاح بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب با حضور قائم مقام وزیر بهداشت اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور کاملا رایگان است و از اول دی ماه، شرایط به روال قبل بازمی‌گردد و مردم مناطق روستایی شش و مناطق شهری ۱۰ درصد فرانشیز را پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بیمارستان تخریب شده شهدای سرپل ذهاب تا قبل از وقوع زلزله ۵۵ تخت بیمارستانی و ۶۰ درصد ضریب اشغال داشت، اما با راه‌اندازی بیمارستان جایگزین یا بانگر سابق، ۵۰ تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف وارد چرخه خدمات می‌شود تا خدمات درمانی به طور مطلوب ارائه شود.

بنابر اعلام وب‌دا، مرادی در پایان گفت: طی سه هفته آینده بخش دیالیز بیمارستان بانگر و طی دو هفته آینده کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سرپل ذهاب راه‌اندازی می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

به گزارش همشهری‌آنلاین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت «شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.»

کد خبر 845328 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب