Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:59:42 GMT

برندگان توپ طلا در سال‌های قبل +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۱۵۸۶

برندگان توپ طلا در سال‌های قبل +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه معتبر فرانس فوتبال مطابق سنت هر ساله امشب برنده جایزه توپ طلا را معرفی می‌کند. توپ طلا مهم‌ترین و قدیمی‌ترین جایزه فردی فوتبال دنیاست که از سال ۱۹۵۶ تا کنون به صورت مستمر به بهترین بازیکن فوتبال جهان اهدا شده است.

مراسم توپ طلای امسال با پخش تصاویری از برنده‌های قبلی توپ طلا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

معرفی برندگان توپ طلا تا به امروز +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک