Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گلرو ، مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این دودستگاه از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خریداری شده است.


وی هزینه خرید این دستگاهها را 6 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: دستگاه آنژیوگرافی با هزینه 4 میلیارد تومان و سی تی اسکن پیشرفته با هزینه دو میلیارد تومان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با نصب این دستگاهها بزودی بخشهای جراحی مغز و اعصاب ازبیمارستان امام رضا و ولی عصر بیرجند به بیمارستان رازی منتقل خواهد شد.
انتهای پیام/ک


راه اندازی دو دستگاه درمانی در بیمارستان رازی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، منوچهر کمالی گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید در استان وجود دارد، به تمامی مراکز درمانی و اورژانس‌ها اعلام شده است تا تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا بازدید از بخش اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام و در بیمارستان جلسه‌ای تحت عنوان کمیته مدیریت بحران برگزار شد.

کمالی خاطرنشان‌کرد: در کمیته برای تعیین تکلیف ۴۴ بیمار بستری در اورژانس زیر ۶ ساعت تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه درمانی بندرعباس ۲۸ تخت خالی دارد، تصریح‌کرد: آمادگی راه اندازی ۲ بخش به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت بحران کمبود تخت وجود دارد.

کد خبر 6080004

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان