Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه  در  گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ گفت: در ابتدای مراسم، صادق خرازی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز دانشجو و همچنین عرض تسلیت و همدردی به مناسبت زلزله اخیر کرمانشاه سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادق خرازی گفت:  این روزهای تلخ و سختی که بر مردم همیشه قهرمان کرمانشاه می‌گذرد را پیوند می‌زنیم با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امیدواریم این آخرین سختی باشد که بر شما مردم عزیز وارد می‌شود.

 خرازی گفت: 16 آذر  یادآور  یکی از روزهای خونین جنبش دانشجویی در تاریخ کشور ایران است جنبش دانشجویی در روز 16 آذرماه 1332 هزینه سنگینی برای ایستادگی خود پرداخت کرد.

وی ادامه داد: جنبش مردمی جوانان دیروز و پیران امروز برای نفی استبداد و رفع استعمار بود عدالت خواهی و مبارزه با نگاه استکبار ستیزی، آرمان و ویژگی جنبش های دانشجویی برای ایجاد تحولات بزرگ در جامعه است نمی‌توان جنبش اجتماعی را در جامعه مشاهده کرد و  نقشی از دانشجویان را در آن ندید.


انتهای  پیام / ز

گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس