Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@13:21:15 GMT

جنبش فتح خواستار اقدام مسلحانه علیه اسراییل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۰۱۶

به گزارش فارس، بنا بر اعلام شبکه المنار، شاخه نظامی جنبش آزادی بخش میهنی فلسطین (فتح) در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتختی فلسطین اشغالی از سوی دولت آمریکا، خواستاز از سرگیری مقاومت مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی شد.

شاخه نظامی فتح همچنین همه نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورد و از دولت خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواست دیگر اسرائیل را به رسمیت نشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانه که به صورت زنده قرائت شد، فتح از سازمان همکاری فلسطین، اتحادیه عرب و کشورهای اسلامی خواست قدس را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت بشناسند و سفرای آمریکا و رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

این جنبش همچنین از همه نیروهای خود و مقاومت فلسطین خواست به هر نحوی که می‌توانند با دشمن صهیونیستی دست به مبارزه مسلحانه بزنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند
  • به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است
  • چین: به رسمیت شناختن کشور فلسطین پایان دادن به ظلمی تاریخی است