Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@10:39:55 GMT

آغاز پیش فروش مجدد ساندرو استپ وی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۲۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپا نیوز؛ دکتر رضا تقی زاده ضمن قدردانی از استقبال و حمایت مشتریان از خودرو ساندرو استپ وی اعلام کرد: با توجه به گستردگی استقبال هموطنان ارجمند و درخواست های مکرر، طبق دستور مهندس جهرودی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و به جهت رضایت بیشتر مشتریان، برنامه افزایش تولید برای این خودرو در نظر گرفته شده و در روز یکشنبه 19آذرماه راس ساعت 10 صبح پیش فروش این محصول از طریق سایت اینترنتی سایپا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط فروش و نحوه پرداخت اولیه این خودرو تغییر نکرده و پیش پراخت مدل اتومات 27میلیون تومان و برای مدل دستی  22میلیون تومان، با موعد تحویل خرداد و‌تیر ۹۷ خواهد بود.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با بیان این مطلب که محدودیت کد ملی با هدف توزیع عادلانه همانند دوره های قبل اجرا خواهد شد تصریح کرد: در این طرح سود مشارکت و سود انصراف به صورت سالانه 15 و 12 درصد در نظر گرفته شده و امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.
وی خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع این خودروساز خوب نیست

در ۳ ماهه گذشته، پولستار حدود ۷۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داد که ۴۰ درصد کاهش نسبت به ۳ ماهه اول سال گذشته داشته است؛ یعنی شرکت، ۱۲هزار و ۷۶دستگاه را به‌فروش رسانده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پولستار معتقد است بخشی از دلیل کاهش تقاضای کلی برای خودرو‌های الکتریکی در سراسر جهان است؛ اگرچه ارقام نشان می‌دهد که بازار به طور کلی رشد کرده است.

پولستار۳

با این حال، توماس اینگنلات، مدیرعامل شرکت معتقد است که وضعیت فروش آن‌ها تا پایان سال جاری با کمک شاسی‌بلند‌های پولستار۳ و ۴ بهبود خواهد یافت.

پولستار۴

او گفت که بررسی‌های مثبت رسانه‌ها، خریداران بیشتری را جذب می‌کند؛ به‌ویژه پس از راه‌اندازی این دو مدل در بازار‌های بیشتر.

پولستار۳ در آستانه شروع عرضه جهانی خود است، درحالی که پولستار۴ برای ماه اوت در اروپا، استرالیا و احتمالا ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است. هدف اصلی این شرکت ۱۵۵هزار تا ۱۶۵هزار دستگاه فروش در سال۲۰۲۵ است.

دیگر خبرها

  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست