Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@10:20:15 GMT

انعقاد تفاهم نامه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۴۹۰

انعقاد تفاهم نامه

خبرگزاري آريا - انعقاد تفاهم نامه همکاري بين اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل و دفتر امام جمعه جهت ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل قاسم همتي گفت: به منظور ترويج فرهنگ مطالعه در شهرستان اردل تفاهم نامه اي بين اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل و امام جمعه براي ترويج فرهنگ کتابخواني و مطالعه مفيد و همچنين بالا بردن سطح آگاهي شهروندان در شهرستان انعقاد گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 

با گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی ـ اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می گردد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود می رسد.

نداشتن حجاب کامل و پوشش نامناسب موجب می شود که زنان در جامعه و خیابان، دانشگاه و محل کار با اضطراب های جنسی، نگرانی ها و هیجانات بسیاری همراه باشند و پزشکان معتقد هستند اضطراب، استرس و هیجانات می تواند در شکل گیری بیماری ها و تشدید آن ها بسیار موثر باشند.

رعایت حجاب ضمن اینکه باعث حفظ پاکی درونی می شود در حفظ پاکی و بهداشت بدن زنان نیز خیلی موثر است. بدن زنان با استفاده از حجاب پوشیده می شود و در مقابل آلودگی ها و دیگر آسیب های اجتماعی محدود می گردد.

همانطور که می دانید متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه70 ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.

با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب برای برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها وظایفی را تعیین کرده است. بنا بر این لایحه، وزارت بهداشت که یکی از اعضا و سازمان های می باشد که شرح وظایف 17گانه در خصوص عفاف و حجاب برای این وزارتخانه تدوین و ابلاغ شده است.

همانطور که می دانید این وزارتخانه می بایست بچیدمان اداری در ساختمان‌های ستادی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز مربوط به این وزارتخانه را بر اساس حفظ حدود حریم شرعی بین کارمندان زن و مرد و ایجاد محیط اختصاصی جهت ارائه خدمات پزشکی طراحی کند.

بنا بر ماده ۱۴ لایحه عفاف و حجاب، وزارت بهداشت مکلف است که برای رعایت حجاب، دستورالعمل‌های رفتاری را بازنگری و بر حجاب بیماران و همراهان نیز نظارت کند.

با توجه به مصوبات عفاف و حجاب که به کلیه نهاد ها و سازمان های مرتبط تدوین و ابلاغ شده است، این انتظار می رود که برای ترویج فرهنگ اسلامی و مصونیت جامعه ،دستگاه های مختلف به نحو احسن به شرح وظایف خود در خصوص مصوبات برنامه ریزی و فعالیت مستمر داشته باشند که این مهم تاثیر به سزایی در ارائه خدمات درمانی و پزشکی به شهروندان خواهد داشت.

علی محمد میرزایی کارشناس رسانه، علوم اجتماعی و ارتباطات

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897050

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان