Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از گمرک ایران، این باند بزرگ قصد داشت تا با جاسازی بسیار ماهرانه هروئین در داخل یک خودروی سواری لوکس اقدام به ترانزیت هروئین از طریق ایران به ترکیه و اروپا کند اما سگ‌های موادیاب گمرک ایران در این عملیات موفق شدند مقدار 74 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را از داخل این خودروی سواری ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی کشف کنند.

قاچاقچیان بین‌المللی موادمخدر قصد داشتند این مقدار موادخدر را از طریق گمرک رازی در مرز ایران و ترکیه خارج کنند که شگرد این باند بزرگ قاچاق موادمخدر با هوشیاری ماموران گمرک رازی و به کمک سگ‌های موادیاب خنثی شد و در این عملیات مقدار 74 کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

این مقدار هروئین به طرز بسیار ماهرانه‌ای پس از برش دادن قسمتی از کف یک خودروی لوکس ام . جی در آنجا جاسازی شده بود اما این ترفند قاچاقچیان بین‌المللی موادمخدر با رهگیری اطلاعات خودروهای ورودی و خروجی و به کمک سگ‌های موادیاب توسط ماموران گمرک کشف شد.

قاچاقچیان که یکی از پیچیده‌ترین فنون جاسازی موادمخدر را به کار برده بودند و با برش کف یک خودروی لوکس با پلاک کشور ترکیه قصد داشتند با اغفال ماموران گمرک ایران نسبت به انتقال این محموله به کشور ترکیه و از آنجا به اروپا اقدام کنند اما در برابر موفق‌ترین گمرک دنیا در مبارزه با قاچاق ناکام ماندند و شگرد پیچیده آنها لو رفت.

گمرک ایران برترین گمرک جهان در مبارزه با قاچاق در دنیا به شمار می‌رود که براساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک رتبه نخست دنیا در مبارزه با قاچاق را در سال 2017 به خود اختصاص داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه