Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:39:03 GMT

همه شهرهای شهرستان دیر به صورت کامل گازرسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۲۶۲۶

همه شهرهای شهرستان دیر به صورت کامل گازرسانی شد

بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: همه شهرهای شهرستان دیر به صورت کامل گازرسانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد پنجشنبه‌شب در نشست با دهیاران، شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان دیر اظهار داشت: در زمین‌لرزه‌ای که با شدت ۴.۹ در دیر رخ  داد ۲۴ نفر مصدوم شدند که بلافاصله با اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خسارت‌هایی به ساختمان‌های اداری و غیر اداری در شهر دیر و بردستان وارد شده است که وضعیت این خسارت‌ها در دست بررسی است.

فرماندار دیر با بیان اینکه همه شهرهای شهرستان دیر به صورت صد درصد گازکشی شده اند گفت: روستای جاشک تنها روستایی است که در این شهرستان در حال حاضر از نعمت گاز خانگی محروم است که امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده گازکشی این روستا نیز تا پایان سال به پایان برسد.

اعتماد افزود: ارزش افزوده طبق برنامه ششم طبق جمعیت اختصاص پیدا می‌کند که در این خصوص به نفع شهرستان شده است.

راه‌اندازی مجدد ته لنجی، تامین اعتبار برای دیوار کشی دره فصلی شهر دوراهک، استخدام نیروهای بومی در شرکت های هم‌جوار، استخدام و به کارگیری دهیاران، استخدام نیروهای بومی در شهرداری‌ها، افزایش سهمیه قیر رایگان، توسعه طرح‌های هادی، تامین اعتبار برای معدن زباله دهیاران، پیگیری و راه‌اندازی اینترنت در روستاها، راه‌اندازی ایستگاه آتش نشانی مستقل در بین دو روستای لمبدان بالایی و پایینی، ساخت مدرسه راهنمایی برای روستای الی شمالی، تسریع در تکمیل جاده دیر تا شاهزاده ابوالقاسم معروف به جاده مرگ، احداث سالن ورزشی در روستاها به‌ویژه برای بانوان، تکمیل چمن مصنوعی روستای الی جنوبی، تامین وسیله نقلیه دفع زباله در روستاها، راه دسترسی به کوه نمک جاشک، تسریع در انتخاب بخشدار بردخون و همچنین تسریع در عملیات اجرایی اسکله خورخان بردخون از جمله درخواست هایی بود که از سوی دهیاران، شهرداران و روئسای شوراها در این نشست مطرح شد.

در پایان این نشست از سوی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های عبدالله قانون خبرنگار صدا و سیما با اهدا لوح سپاس تقدیر شد و همچنین عباس پولادی نیز به عنوان مسئول دفتر سکینه الماسی در شهرستان دیر معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری شهرستان دنا از تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.

پارسا شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی بارش‌های سیل آسای اخیر خسارات جدی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده که تیم‌های ارزیاب در حال برآورد و ارزیابی خسارات وارده هستند.

وی اظهار کرد: در پی این بارش‌ها بدلیل تخریب ۷ دهانه پل ها، راه ارتباطی ۷ روستای شهرستان مسدود شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا خاطرنشان کرد: آب شرب دو روستای «امیرآباد» و «احمد غریب» این شهرستان با مشکل مواجه شده و شبکه آب این روستاها به دلیل جاری شدن سیل تخریب شده است.

شعبانی تصریح کرد: بیشترین خسارات وارده به مزارع پرورش ماهی و اراضی کشاورزی شهرستان بوده که ۶ مزرعه پرورش ماهی به طور کامل آسیب دیده‌اند و از بین رفتند.

وی ادامه داد: ۵ اکیپ جهاد کشاورزی جهت بررسی و برآورد خسارات وارده از فردا کار خود را شروع می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دنا با بیان اینکه به دنبال بارش های سیل آسا تلفات انسانی در شهرستان نداشته‌ایم، عنوان کرد: در رابطه شبکه برق و گاز شهرستان شکل آنچنانی ایجاد نشده است.

شعبانی بیان کرد: در پی جاری شدن سیل ۲ نفر که در یک مزرعه پرورش ماهی گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان