Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام اول جشنواره درس پژوهی تدریس برتر به بانوان فرهنگی گروه فرهنگ و هنر شهرستان ایلام تعلق گرفت.
به گزارشخبرگزاری صدا و سیمامرکز ایلام؛مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:همکاران گروه فرهنگ و هنر شهرستان ایلام،«آزاده اسدی»،«زهراجمشیدی» ، «کبری غیابی» و «فرشته منصوری» در جشنواره درس پژوهی تدریس برتر کشور، مقام نخست این جشنواره را کسب کردندعلی بیرانوندافزود: درس پژوهی، با درگیر ساختن معلمان در فرایند تبیین مساله، طرح نقشه، عمل، مشاهده، باز اندیشی و بازنگری، فرهنگ مشارکتی حرفه‌ای را ارتقا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: فرآیند یاد گیری در درس پژوهی به تغییر فرهنگ مدرسه کمک می‌کند و محیط انعطاف‌پذیر برای دستیابی به یادگیری سازمانی را توسعه می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدانشگاه جامع علمی کاربردی، باحضور دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیأت ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع ۷۶ پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد ۲۲ پرونده‌ متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس و پارچه، موسیقی و صنایع دستی (فرش)، ۳۳ پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، علوم ورزشی و تربیت بدنی، امداد و سوانح، مدیریت و خدمات مهمانداری و گردشگری و ۱۴ پرونده گروه صنعت در حوزه‌های تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، برق، صنایع غذایی و مکانیک و تاسیسات مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 6057023

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • جنب و جوش ایلامی‌ها برای نو شدن قبل از طبیعت
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد