Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حرکت پلانک بر روی لایه‌های داخلی عضلات شکم کار می کند. این عضلات باید پرورش پیدا کنند تا شکم صاف‌تر باشد و ماهیچه‌ای به نظر برسد.

البته همراه با پلانک باید ورزش‌های دیگر انجام شود تا چربی‌ها سوزانده و عضلات مشخص شوند.

رژیم غذایی نیز در این مساله موثر است. باید غذایی سالم بخورید و پروتئین و سبزیجات در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خوردن شکر و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.

پلانک در دو فرم مختلف انجام می‌شود. در پلانک استاندارد، دست‌ها از آرنج خم نمی‌شود. دست‌ها را باید به اندازه عرض شانه باز کنید و کف دست‌ها را بر روی زمین بگذارید. کنترل وزنی خود را بر روی انگشتان پا و کف دست حفظ کنید. به عضلات قسمت پایین کمر توجه کنید. ستون فقرات و گردن باید صاف نگه داشته شوند. سعی کنید یک دقیقه در این حالت بمانید. 40 ثانیه استراحت کنید و دوباره یک دقیقه دیگر حرکت را انجام دهید. سه دور این حرکت را تکرار کنید. معمولا اشتباهاتی در انجام حرکت پلانک صورت می‌گیرد. یکی از اشتباهات این است که افراد شکم را به زمین نزدیک می‌کنند. این کار باعث می‌شود که عضلات شکم کمتر درگیر شوند.

بیشتر بخوانید:۱۱ دلیل رایجی که نمی‌گذارند چربی‌های دور شکم‌تان آب شوند

اشتباه دیگر این است که افراد در زمان انجام پلانک سر را تکان می‌دهند یا اطراف را نگاه می‌کنند. باید نگاه را بر یک نقطه متمرکز کنید.

در زمان انجام پلانک بدن باید کاملا در یک راستا باشد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

حرکتی مفید برای شکل‌گیری عضلات شکم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم