Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@23:35:21 GMT

قدس قلب تپنده جهان اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۳۹۶۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن طرح استکباری آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند: قدس قلب تپنده جهان اسلام است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژیم نامشروع و کودک کش پای درآن سرزمین مقدس بگذارد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَوَیْلٌ لِلَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْ عَذَابِ یَوْمٍ أَلِیمٍ»(زخرف/65)

جهان اسلام یکبار دیگر درمقابل آزمایش عظیمی واقع گردید،  طرح استکباری و صهیونیستی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، توطئه ای جدید است که باید باهوشیاری ووحدت مسلمان و آزادگان جهان خنثی گردد،  آمریکا جنایتکار و نوکران او بدانند که قدس قلب تپنده جهان اسلام و هیچگاه اجازه نخواهیم داد که یک رژیم نامشروع و کودک کش پای درآن سرزمین مقدس گذارد اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ایالات متحده آمریکا از سران کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی میخواهم هرچه زودتر به وظیفه خود عمل کرده و مردم مسلمان و همه حق طلبان با همبستگی کامل مانع اشغال قدس شریف شوند و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند عمرش رو به پایان است و ادعا پایتختی قدس شریف نابودیش را تسریع خواهد کرد و به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد، انشاالله /حسین نوری همدانی 18 ربیع الاول 1439

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. ۱۷۰۰۰ کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده اند.

۴۸۵ نفر از شهدا کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

۱۱۰۰۰ زخمی برای دریافت مداوای لازم باید به خارج از نوار غزه اعزام شوند و ۱۰۰۰۰ بیمار سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به معالجه نیاز دارند.

یک میلیون و ۹۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به علت پیامدهای ناشی از آوارگی به بیماری‌های مسری مبتلا هستند که ۸۰۰۰ نفر آنها به عفونت کبدی دچار هستند.

۶۰۰۰۰ زن حامله در نوار غزه به علت فراهم نبودن مراقبت‌های پزشکی در معرض خطر قرار دارند و ۳۵۰۰۰۰ بیمار صعب العلاج به علت وارد نشدن دارو با مرگ مواجه هستند.

در ۲۰۰ روز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از ۵۰۰۰ نفر بازداشت و ربوده شده‌اند که ۳۱۰ نفر آنها از کادر درمان و ۲۰ نفر خبرنگار هستند.

از هفتم اکتبر گذشته تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در نوار غزه آواره شده‌اند و ۱۸۱ مقر دولتی به صورت کلی، ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه به صورت کلی و ۳۰۹ مدرسه و دانشگاه به صورت جزئی، ۲۳۹ مسجد به صورت کلی و ۳۱۷ مسجد به صورت جزئی و سه کلیسا از سوی اشغالگران هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۸۶۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت کامل و ۲۹۴۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت جزئی تخریب کرده است به طوری که دیگر مناسب زندگی نیستند.

۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و ۱۶۰ مرکز بهداشتی و ۱۲۶ خودرو امدادی هدف حمله اشغالگران قرار گرفته است.

۲۰۶ مرکز آثار باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه هم هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ۲۰۰ روز گذشته بیش از ۷۵۰۰۰ تن مواد منفجر بر سر مردم غزه ریخته شده و خسارت مستقیم وارد شده به نوار غزه در برآوردهای اولیه، بیش از ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کد خبر 6086565

دیگر خبرها

  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی