Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با موافقت وزیر راه و شهرسازی، جاده هراز دیگر بسته نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، عزت‌الله یوسفیان ملا در جلسه بررسی مشکلات راه‌های جاده‌ای و روستایی شهرستان آمل در فرمانداری با بیان اینکه این محور با وجود دو شهر و روستاهای بخش لاریجان برای عملیات راه‌سازی مسدود و مردم دچار مشکل می‌شدند، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با موافقت وزیر راه و شهرسازی، جاده هراز دیگر بسته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی معیشت بخش زیادی از مردم بخش لاریجان را وابسته به محور هراز دانست و افزود: بسته شدن این جاده موجب خسارت زیاد به مردم بخش لاریجان می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره زمین انجمن صنفی کارگران، عنوان کرد: کارگران ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند و بنده به طور مستقیم از وزیر دستور گرفتم که زمین انجمن صنفی کارگران را تهیه و کارهای لازم انجام شود.

یوسفیان ملا محور آمل به چمستان را یکی از راه‌های مهم بین شهری دانست و بیان کرد: این محور طی بازدیدهای به‌عمل آمده پروژه مهم تلقی می‌شود.

وی در پایان خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، خواستار پیگیری‌ وضعیت راه‌های روستایی شهرستان آمل شد و گفت: راه‌های روستایی شهرستان آمل و بخش لاریجان باید به‌زودی مورد بازدید و جهت انجام این پروژه اقدامات لازم انجام شود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال