Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@14:48:42 GMT

قدردانی نتانیاهو از ترامپ: تو تاریخ ساز شدی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۱۰۵

قدردانی نتانیاهو از ترامپ: تو تاریخ ساز شدی

ساعت 24- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فایلی ویدیوئی از شهر اشغالی قدس، اعلام اخیر ترامپ و به رسمیت شناخته شدن شهر اشغالی قدس به عنوان پایتخت "اسرائیل" از سوی او را از لحاظ اهمیت برابر "بیانیه بالفور" دانست.

بنیامین نتانیاهو که در یکی از تپه‌های قدس ایستاده بود و از پشت سرش شهر قدس دیده می‌شد، تصریح کرد: "در تاریخ صهیونیسم لحظات بزرگی وجود دارد: بیانیه بالفور، تاسیس کشور، آزاد سازی قدس و اظهارات روز چهارشنبه ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

نتانیاهو که روز چهارشنبه تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تاریخی توصیف کرده بود، در این ویدئو خاطر نشان کرد: "به او گفتم: دوست من آقای رئیس جمهور، تو در آستانه تاریخ سازی هستی و او چهارشنبه تاریخ را نوشت... این لحظه، لحظه اتحاد بود و باعث خوشحالی ما؛ اعم از راستگرا و چپگرا، سکولار و متدین شد. قدس مایه خوشحالی ماست."

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دونالد ترامپ روز چهارشنبه قدس را به عنوان پایتخت "اسرائیل" به رسمیت شناخت. این تصمیم جنجالی سیاست‌های چندین دهه گذشته آمریکا را تغییر داد و در مقابل، موجی از خشم و انزجار را در میان فلسطینیان برانگیخت و بیشتر کشورهای جهان آنرا محکوم کرده‌اند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!