Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، علی اصغر رواسی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: اگرچه یک روز به پایان مسابقات باقی مانده و هنوز یک نماینده ایران به روی تخته نرفته است، اما تیم ملی کشورمان در بخش مردان با کسب 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

رواسی افزود: کشورهای دیگر در بخش بانوان نیز نماینده دارند و ایران با وجود اینکه از این امتیاز برخوردار نیست اما در بخش مردان عملکرد خوبی داشت و به مقام قهرمانی رقابت های جهانی مکزیک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین با مجموع 11 مدال ( 5 طلا، 4 نقره، 2 برنز) همچنان صدر نشین است که از این میان 4 نشان طلا، 3 نقره و یک برنز سهم بانوان این کشور از این مسابقات تا این لحظه بوده و در بخش مردان نیز تیم چین به یک طلا، یک نقره و یک برنز دست یافته و بر این اساس تیم ملی ایران با 3 نشان طلا، 4 نقره و یک برنز در بخش مردان، صدر نشین این مسابقات شد.

در هفتمین و آخرین روزاین مسابقات صمد عباسی، آخرین نماینده کشورمان از ساعت 23 امشب به وقت تهران در رقابت های دسته 65 کیلوگرم با حریفان خود روبرو می شود.

602

تیم ملی وزنه برداری ایران جهان مکزیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان