Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  مرکز لرستان، روز گذشته 14کوهنورد مشهدی در مسیر برگشت از ارتفاعات اشترانکوه گرفتار برف و کولاک شدند.
از این کوهنوردان تاکنون یک نفر جان باخته است و 8 نفر دیگر مفقود شده اند.
همچنین ۵ نفر دیگر از این کوهنوردان با تلاش نیروهای امدادی نجات یافتند و تلاش برای یافتن مفقود شدگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد با تجمع مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته‌اند، اعلام کرده‌اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

در بخش‌هایی از بیانیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است:

«جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد. گذر از تباهی و رسیدن به صلح واقعی جز با قیام و خروش آزادمردان علیه ظلم و جور نیست و آنچه که بیش از پیش نمایان شده است، آشکار شدن ندای راستین اسلام و رسوایی دشمنان بشریت در پوشش لیبرال دموکراسی غربی است.

ندای اسلام راستین، مبارزه با ظلم و ستمی است که مستکبران عالم بر سر جهانیان در آورده که البته امروز این ظلم و ستم در قامت رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن بیش از پیش نمودار شده است.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس حمایت خود را از تمامی حرکت‌ها و جنبش‌های انسان‌دوستانه و آزادی‌خواه سراسر دنیا علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی آمریکا که مدافع حقیقت و آزادی و حقانیت هستند، اعلام می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم در مسیری که در پیش گرفتید، پیروز گردید. خداوند با مجاهدین راه حق و حقیقت است.»

«در حوادث اخیر در غزه و فلسطین ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استانداردهای دوگانه آنان زیر سوال رفت و معلوم شد که این‌ها شعاری بیش نبوده است و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشورها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری کرده‌اند و دولت‌مردان آن‌ها در عمل، اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.

لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علائم این افول و نابودی در جای‌جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.

ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد مقدس ضمن حمایت کامل از قیام و فریادهای ضد ظلم اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام‌خامنه‌ای برای عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان، از پا ننشینند.»

کد خبر 6090271

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • فیلم|کهن‌کسوت مشهدی از آداب زورخانه می‌گوید
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان