Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@14:48:41 GMT

هاشمي: براي کسب مدال طلا واقعا جنگيدم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۴۴۹۱

هاشمي: براي کسب مدال طلا واقعا جنگيدم

خبرگزاري آريا - قهرمان وزنه‌برداري جهان گفت: مريض شدن قبل از مسابقات موجب شد اعتماد به نفسم کم شود با اين حال در روز مسابقه واقعا جنگيدم.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ايسنا، علي هاشمي پس از کسب عنوان قهرماني دسته 105 کيلوگرم وزنه‌برداري جهان بيان کرد: قبلا فکر مي‌کردم بتوانم مدال طلا بگيرم اما يک هفته مانده به آغاز مسابقات مريض شدم و چهار کيلوگرم هم کاهش وزن داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اين رو خيلي اذيت شدم و اعتماد به نفسم کم شد.
او افزود: اما در مسابقات جهاني جنگيدم و توانستم مدال طلا مجموع را بگيرم.
هاشمي در مورد اين که توقعات نسبت به او براي مسابقات بعدي بالا رفته است، تاکيد کرد: مسابقات بعدي ان‌شاءالله با قدرت بيش‌تري ظاهر مي‌شوم. من در تمرينات 10 کيلو بيش‌تر از رکوردهاي آمريکا وزنه زده بودم و ان‌شاءالله در مسابقات سال 2018 رکورد بهتري ثبت کنم.
قهرمان جهان در پاسخ به اين پرسش که مدالش را به چه کسي تقديم مي‌کند؟ گفت: اول به ملت ايران که سنگ تمام گذاشتند. پس از آن به زلزله زدگان کرمانشاه تقديم مي‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در بخش بانوان، در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور ۱۲۷ وزنه‌بردار از ۲۸ استان برگزار می‌شود.

آیسا رضایی به عنوان ورزشکار در رده سنی جوانان، منا نجفی (داور) و طوبی عباسی (مربی) از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 6097023

دیگر خبرها

  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند