Web Analytics Made Easy - Statcounter

بامداد امروز جمعه تصادف زنجیره‌ای بین ۵۶ خودرو در اتوبان قزوین – کرج رخ داد که ۲۱۵ نفر در این تصادف حادثه دیدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای دانشجو، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد زنجیره‌ای ۵۶ خودرو در قزوین - آبیک - میرپنجی کیلومتر ۴۵ اتوبان قزوین – کرج، لاین جنوبی (زیر پل آمادگاه) بین دو تریلی، چهار کامیونت و ۵۰ سواری رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، تعداد حادثه دیدگان در این تصادف زنجیره‌ای ۲۱۵ نفر بوده است که ۱۲ نفر آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز به عملیات امداد و نجات ۸۰ تیم (۲۷۰ نفر) از نیروهای این سازمان از چهارشنبه گذشته تا ۷ صبح امروز جمعه در ۱۱ استان متأثر در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در برف و کولاک دو روز گذشته متأثر بودند که هلال احمر در ۴۶ محور در ۱۱ استان ذکر شده امدادرسانی خود را انجام داده است.

به گفته وی، این امدادرسانی‌ها به ۵۷۸۰ نفر صورت گرفته است و در این راستا ۱۲۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. ضمن اینکه از بین امدادرسانی‌ها پنج تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خاتمه عنوان کرد: ماموران این سازمان با ۷۴۸ دستگاه اقدام به رهاسازی خودرو‌ها از برف کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه بیان کرد: در پی اعلام مردمی مبنی بر مفقود شدن ۳ زن عشایرنشین در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد بلافاصله اولین تیم امداد و نجات در منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مفقودین در صحت و سلامت توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است، افزود: ۳ تیم امداد و نجات شامل تیم آنست و پشتیبانی نیز به منطقه مذکور اعزام شدند.

فلاح با اشاره به اینکه این ۳ نفر در عبور از مسیر رودخانه در منطقه عشایری مفقود شده‌اند، بیان کرد: تلاش‌ها برای نجات جان ۲ تن از مفقودین ادامه دارد.

وی گفت: در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری کرمان و همچنین بارندگی‌های اخیر در جنوب این استان، نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از حوادث جوی هستند.

کد خبر 845164 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم عشایر هلال احمر استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات