Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که صدها تن از نیروهای پلیس ذخیره را پیش از نماز ظهرجمعه امروز بیت المقدس به این شهر اعزام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، صدها تن از نیروهای ذخیره پلیس صهیونیستی به شرق بیت المقدس اعزام شدند.
قرار است امروز پس از اقامه نمازظهرجمعه در بیت المقدس، تظاهرات گسترده ای در اعتراض به اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته (پنجشنبه) دستکم یکصد فلسطینی در پی ناآرامی ها در سرزمین های اشغالی در درگیری با نیروهای اشغالگر زخمی شدند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را امضا کرد.
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی وقایع احتمالی را که ممکن است شهرها و روستاهای کرانه باختری و نوار غزه طی روزهای آینده در واکنش به تصمیم ترامپ شاهد آن باشد بررسی و ارزیابی کرده است.
پیش تر برخی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه تغییر در وضعیت قدس منجر به تنش و ناآرامی خواهد شد.
در همین حال گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در روزهای سخت و پیچیده ای زندگی می کنیم، ما در بخش های مختلف و در امتداد مرزها از آمادگی برخورداریم.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از کارشناسان سلاح گزارش داد یک موشک هدایت شونده دقیق رژیم صهیونیستی تعدادی از کودکان را در غزه که در حال بازی بودند حدود 2 هفته پیش به شهادت رساند.

به گزارش ایسنا، شبکه سی ان ان گزارش داد: این حمله ۱۶ آوریل در حدود ساعت ۳:۴۰ دقیقه بعد از ظهر در خیابان شلوغی در اردوگاه المغازی در غزه رخ داد.

به رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی کشتن کودکان را تکذیب می‌کند اما شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد اسناد و مدارکی که درباره مکان حمله جمع آوری شده چیزی کاملا متفاوت با اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش این شبکه، یک دختر بچه ۱۰ ساله به نام شهد به همراه ۱۰ کودک دیگر که در خیابان بازی می‌کردند، در این حمله شهید شدند.

این شبکه افزود سه کارشناس سلاح ویدیوها و تصاویر گرفته شده از آسیب‌های ناشی از این حمله و ترکش‌هایی را که بر جای گذاشته، بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این کشتار احتمالا ناشی از مهمات هدایت شونده دقیق بوده که توسط ارتش رژیم صهیونیستی استفاده شده است.

این شبکه به نقل از کریس کوپ اسمیث، افسر سابق ارتش انگلیس و کارشناس سلاح که در تحقیقات درباره مهمات استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه مهارت دارد، گفت: بر اساس تصاویر گرفته شده از این حادثه این حمله قطعا ناشی از یک موشک هدایت شونده دقیق بوده که توسط یک پهپاد صهیونیستی شلیک شده است.

این حمله حفره کوچکی را در مسیر و شکاف‌های کوچکی را در ساختمان‌های اطراف ایجاد کرد که به گفته کارشناسان سلاح ناشی از ترکش‌های یک موشک پیشرفته بوده است.

بر اساس گزارش سی ان ان بعد از گذشت ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مسؤولیت این حمله را قبول نمی‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان حمله گفته بود که اطلاعی از تعداد قربانیان ندارند اما این حادثه را بررسی می‌کنند.

بعد از ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق با این حمله موافقت شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه اسناد و مدارک اضافی درباره ادعاهای خود ارائه نکرد و به سوالاتی درباره ماهیت هدف یا اینکه آیا افراد مسلحی نیز در این حمله کشته شده‌اند، پاسخ نداد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست