Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی قرمزها جزو ارکان مهم تیم کلوپ در فصل جاری بوده است.

طرفداری- ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که قیمت تعیین شده برای فیلیپه کوتینیو، ستاره لیورپول منطقی است.

در مصاحبه با BT Sport، مدافع پیشین تیم ملی انگلستان در خصوص فرم اخیر ستاره برزیلی پس از هت تریکش در دیدار لیورپول و اسپارتاک مسکو بیان کرد:

وقتی شما در خصوص مبلغی حدود 130-140 میلیون که باید یک باشگاه مانند بارسلونا یا تیم های دیگر برای خرید کوتینیو بپردازند، فکر می کنید، با توجه به فرم فعلی او، به نظر من این مبلغ منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظرم او به مانند بازی لیورپول مقابل اسپارتاک مسکو باید همچنان به گلزنی هایش ادامه دهد.

وی ادامه داد:

کوتینیو بازیکن مکاری است که همه چیز را پیش می برد و هر نقشه ای در حمله با کمک او پیش می رود و نبض خلاقیت تیم است. فیلیپه یک فوتبالیست فوق العاده و باهوش است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، با وجود مطرح شدن نام سیمونه اینزاگی در حوالی لیورپول، این سرمربی ایتالیایی به قراردادش با اینتر وفادار می‌‌ماند و به حضور روی نیمکت این تیم ادامه می‌دهد.

در پی اعلام یورگن کلوپ مبنی بر ترک لیورپول در پایان فصل جاری، سران این باشگاه جستجوها بر سر یافتن سرمربی جدید خود را آغاز کردند. علاوه بر چهره‌هایی چون روبن آموریم و ژابی آلونسو (که اعلام کرد در بایرلورکوزن می‌ماند)، نام سیمونه اینزاگی نیز به عنوان یکی گزینه‌های هدایت سرخ پوشان آنفیلد مطرح شده بود.

استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر در گفتگو با اسکای راجع به آینده سیمونه اینزاگی گفت:

بدون شک اینزاگی به همکاری با ما ادامه خواهد داد‌. او یک مربی فوق‌العاده است به عنوان عضو کلیدی پروژه ما، در اینتر می‌ماند.

 گفتنی است سیمونه اینزاگی تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و از این باشگاه سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتی که این سرمربی به مدیران اینتر چراغ سبز نشان دهد، قرارداد او تا سال 2026 (با قابلیت تمدید تا 2027) تمدید خواهد شد و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند