Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:11:53 GMT

نماینده کاشان و تایتان مرکوری آمریکا فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۵۷۹۷

نماینده کاشان و تایتان مرکوری آمریکا فینالیست شدند

تیمهای ایزی پایپ کاشان و تایتان مرکوری آمریکا با کسب پیروزی در نیمه نهایی چهارمین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده که تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای راهیابی به فینال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تیم ستارگان ساری که روز گذشته توانست مدعی اصلی این دوره از رقابتها یعنی بیمه رازی را شکست دهد به مصاف ایزی پایپ کاشان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم ایزی پایپ کاشان پایان یافت. بدین ترتیب تیم ایزی پایپ راهی فینال شد تا عصر امروز برای کسب عنوان قهرمانی به میدان برود.

نتایج انفرادی دیدار ایزی پایپ کاشان و ستارگان ساری به شرح زیر است:( اسامی کشتی گیران ایزی پایپ در ابتدا آمده)

 ۵۷ کیلوگرم: رضا اطری ۱۱  - نادر حاج آقا نیا ۴

۶۱ کیلوگرم: ولادمیر خینچیگاشویی ۹   -  محمد رمضان پور، صفر ( سه اخطاره شد)

۶۵ کیلوگرم: فرزاد عموزاده خلیلی ۳  - حاجی علی اف  ۴

۷۰ کیلوگرم: محمد نادری  ۱  -  ماگومد قربان علی اف ۱۲

۷۴ کیلوگرم: حسین الیاسی، برنده ۲ (ضربه فنی)  - ماگومد رسول قاضی ماگمدوف ۹

۷۹ کیلوگرم: رضا افضلی ۳  - امید حسن تبار  ۴

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی  ۵  - اسماعیل محمودی، صفر

۹۲ کیلوگرم: حسین شهبازی  ۴  - اباذر اسلامی  ۳

۹۷ کیلوگرم: ولادیسلاو بایتسایف ۸   - اسماعیل نجاتیان، صفر

۱۲۵ کیلوگرم: گنو پتریاشویلی- جابر صادق زاده، برنده (پتریاشویلی کشتی نگرفت)

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم تایتان مرکوری آمریکا با نتیجه ۹ بر یک تیم خیموری مغولستان را شکست داد و به فینال رسید.

بدین ترتیب دیدار رده بندی راس ساعت ۱۶ امروز  بین تیم های ستارگان ساری و خیموری مغولستان برگزار می شود و تیم های ایزی پایپ کاشان و تایتان مرکوری آمریکا نیز ساعت ۱۷:۱۵ دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند