Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی مفقودین و نجات یافتگان حادثه اشترانکوه لرستان اعلام شد، هم اکنون عملیات جستجو برای گمشدگان ادامه دارد.

ایران آنلاین / اورژانس هوایی الیگودرز اسامی مفقودان، نجات‌یافتگان و تنها فوتی حادثه گرفتار شده تیم 14 نفره کوهنوردی از استان خراسان که در کولاک اشترانکوه لرستان گرفتار شده‌اند را اعلام کرد.

اسامی مفقودین: علی حسینی، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی کسانی که نجات یافته‌اند: امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی، سید رضا وحیدی.

ضمناً متأسفانه یکی از مفقودین به نام علیرضا عامری 22 ساله فوت شده است. روز گذشته 16 آذر 14 نفر از کوهنوردان شهر مشهد وارد منطقه اشترانکوه شده و در راه رسیدن به جانپناه 8 نفر از آنان مفقود شدند.

این کوهنوردان در برگشت از مسیر دره دایی مسیر را گم می‌کنند، با توجه به اینکه همراه این تیم نفرات زبده و فنی و راهنما وجود داشته ولی متاسفانه 8 نفر از آـنان مفقود می‌شوند تاکنون جنازه یک نفر از این کوهنوردان که در اثر سرمازدگی جان خود را از دست داده پیدا شده است./ تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند

ایسنا/بوشهر رئیس اداره بندرودریانوردی گنگان گفت: ۲ فرد بزرگسال و یک کودک ۶ ساله از خطر غرق در آب‌های بنادر کنگان و سیراف نجات پیدا کردند.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عبدالمحمد نادری در توضیح این خبر اظهار کرد: ۲ نفر بزرگسال در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به دلیل شرایط جوی نامناسب و باد شدید در ساحل شهر سیراف گرفتار موج شده و در آستانه غرق شدن درخواست کمک کردند.

وی بیان کرد: نفرات مواجهه با شرایط اضطرار توسط شناورهای ناجی و همیار ناجی مستقر درساحل سیراف نجات پیدا کردند.

نادری ادامه داد: در ساعت ۱۱ صبح نیز یک کودک خردسال ۶ ساله در ساحل کوزه‌گری بندرکنگان توسط تیم نجات غریق از خطر غرق نجات پیدا کرد.

وی تاکید کرد: از گردشگران نوروزی انتظار می‌رود با استفاده از مراکز مجاز و رعایت نکات ایمنی جان خود را به مخاطره نیندازد.

نادری افزود: دریانوردان و بویژه گردشگران نوروزی در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • ۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های کنگان نجات پیدا کردند
  • ۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • اسامی برندگان روز چهاردهم پویش «زندگی با آیه‌ها» اعلام شد
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند