Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: سوانح رانندگی ناشی از سرعت غیر مجاز و بی احتیاطی رانندگان خودروهای حامل پناهجویان غیرمجاز خارجی در سه ماه اخیر در جاده های استان اصفهان منجر به مرگ ۱۳ تن و مصدوم شدن ۶۸ تن از پناهجویان شد.

به گزارش خبر گزاری ایمنا، غفور راستین درباره سوانح رانندگی و آمار جانباختگان در سه ماهه گذشته اظهار کرد: ۱۲ آذرامسال بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو حامل ۱۲ مهاجر غیر قانونی در جاده مورچه خورت، ۹ نفر مصدوم و ۳ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز دوم آذرماه نیز واژگونی خودروی سمند در جاده اردستان به مهاباد، مصدومیت ۹ تبعه افغانستان و مرگ ۲ نفر را به دنبال داشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اذعان کرد: یکم آبان امسال نیز برخورد سمند با خودروی خاور در اتوبان نطنز- کاشان، ۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت؛ همچنین بر اثر واژگونی خودروی سمند در محور نایین- اردستان در روز ۲۹ مهرماه، ۹ افغان مصدوم و ۳ نفر فوت کردند.

راستین خاطرنشان کرد: در حوادثی دیگر، بر اثر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر نایین به اردستان در ۲۵ مهرماه ۱۰ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت کردند؛ واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ دیگر نیز ۲۲ مهرماه امسال قبل از ایست بازرسی رامشه مصدومیت ۱۲ نفر و جان باختن یک نفر را به دنبال داشت.


وی تاکید کرد: همچنین در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در روز ۲۰ شهریور امسال ۱۳ تبعه بیگانه مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.


مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآوری کرد: شمار زیادی از پناهندگان غیر مجاز تبعه کشور افغانستان هر ساله به وسیله قاچاقچیان انسان از مسیرهای کویری شرق استان اصفهان به سایر نقاط کشور منتقل می شوند که در پاره ای موارد خودروهای حامل این افراد برای گریز از دست ماموران انتظامی و امنیتی و یا به دلیل سرعت غیر مجاز و یا سوارکردن بیش از ظرفیت دچار سانحه می شوند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته مردم محلی و مقامات، تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل حفاظت مدنی جمهوری آفریقای مرکزی، توماس دیماس، روز دوشنبه به رسانه‌های محلی گفت که ما توانستیم ۶۲ جسد بی جان را بیرون بکشیم. ما از تعداد کل افراد زیر آب اطلاعی نداریم.

وی گفت: افراد بیشتری هنوز مفقود هستند.

این فاجعه زمانی رخ داد که یک قایق حامل بیش از ۳۰۰ نفر بر فراز رودخانه مپوکو در شهر بانگوی، مرکز جمهوری آفریقای مرکزی، واژگون و غرق شد.

کد خبر 6085764

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند