Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@16:32:26 GMT

پرداخت سود سهام عدالت نیاز به مذاکره یا اجازه ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۶۲۷۷

پرداخت سود سهام عدالت نیاز به مذاکره یا اجازه ندارد

رئیس سازمان خصوصی سازی می گویدکه این سازمان برای پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ با فرد یا ارگان خاصی مذاکره نمی کند بلکه فقط پاره ای از مسایل اداری مانده که پس از انجامشان، سودها واریز شود.

به گزارش گروه اقتصادی آنا از سازمان خصوصی سازی، علی‌اشرف عبدالله ‌پوری حسینی در پاسخ یه اینکه آیا درباره زمان واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ سهام عدالت به جمع بندی نهایی رسیده اید و آیا برای این موضوع با ارگان خاصی در حال مذاکره هستید؟ اظهار کرد: ما در این مورد با کسی مذاکره نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن بوده و در زمانش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که سودها را زودتر پرداخت کنیم و از همه زمان قانونی مان بابت پرداخت سود استفاده نکنیم. هدفمان این است که همانطور که خرد خرد پول ها را دریافت می کنیم آن ها را به مشمولان پرداخت کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: برای پرداخت سود قرار نیست از کسی اجازه بگیریم. ما قبلا اجازه ها و مصوبات را گرفته ایم. پاره ای از کارهای اداری مان مانده است. آن ها را که انجام دهیم زمان پرداخت سود را اعلام می کنیم.

‌پوری حسینی در پاسخ به اینکه تخمین می زنید چه زمانی سود به حساب مشمولان واریز شود گفت: در این مورد قولی نمی دهم که بدقول نشویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مبلغ سود مشمولانی که یک میلیون تومان سهام عدالت دارند همان حدود ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود، گفت: بله قرار نیست چیزی عوض شود مصوبات و نفرات معلوم هستند. ما قبلا این رقم را حدس می زدیم و الان خوشبختانه حدسمان محقق شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس