Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس که نسبت به اعتراض حریف به داوری ناراحت بود، اعتقاد داشت حیدری می‌توانسته سپیدرود را ۱۰ نفره کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس در پایان دیدار برابر سپیدرود در حالی در نشست خبری حضور یافت که اصحاب رسانه اعتقاد داشتند داور این دیدار با او و تیمش مهربان بوده و این مساله در پیروزی آنها بی‌تاثیر نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو اما با اشاره به بازی خشن و فیزیکی حسین کعبی در دقایق ابتدایی بازی و همچنین کارت زرد اولی که داور از آن چشم پوشی کرده اعتقاد خود مبنی بر اینکه سپیدرود می‌توانست ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند اعلام کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، شاید اعتقاد عمومی بر این باشد که این دو باشگاه با این اقدام از نظر دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی نخواهند داشت اما علی کفاشیان اعتقاد دارد که این دو تیم به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل خواهند خورد. 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ابتدا در خصوص واگذاری این دو باشگاه می‌گوید: «پیش از این صحبت کرده بودم که تنها راه واگذاری دو باشگاه برگزاری مجمع و واگذاری به بخش خصوصی بود که این کار انجام شد و بالاخره این دو باشگاه واگذار شدند تاAFC  ایرادی در خصوص مالکیت دو باشگاه نگیرد و روند حرفه‌ای‌سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.»

او ادامه داد: «اعتقاد من بر این است شرکت‌هایی که این دو باشگاه به آنها واگذار شده، تنها همانند عابر بانک نباشند و به تمام مسائل ریز و درشت این دو باشگاه ورود کنند تا استقلال و پرسپولیس مشکلات گذشته را نداشته باشند. بدهی‌های انباشته شده یکی از مشکلات این دو تیم بوده که سال‌ها از یک مدیر به مدیر دیگر انتقال می‌یافت. با بحث واگذاری دو باشگاه امید می‌رود تا این دو تیم از نظر مالی سروسامان بگیرند.» 

کفاشیان همچنین درباره حق پخش یادآور شد: «این موضوع مهمی است که با وجود صحبت‌هایی که در خصوص آن شده، تاکنون به نتیجه نرسیده و می‌تواند مشکلاتی برای دو باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌سازی ایجاد کند. در واقع با عدم دریافت حق پخش، در تراز مالی دو تیم امتیاز منفی وارد می‌شود. البته پیش از این اقداماتی در خصوص دریافت حق فوتبال از صدا و سیما صورت گرفت و جلوی دوربین‌های صدا و سیما گرفته شد اما در واقع باید قبول کنیم که زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد.»

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی