Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخزن صندوق امانات الکترونیک بانک ملت در تبریز در راستای توسعه خدمت صندوق امانات الکترونیک در سراسر کشور با حضور مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و با حضور نمایندگان اداره کل بانکداری شخصی این بانک به صورت رسمی شروع به کار کرد.
به گزارش صدای ایران در این مراسم، قرارداد نخستین مشتری حائز شرایط در سامانه متمرکز صندوق امانات الکترونیک ثبت و اقلام صندوق مربوطه از سوی مدیر بانک ملت آذربایجان شرقی به وی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای آن دسته از مشتریانی که همواره نگرانی هایی از بابت نگهداری اشیای قیمتی و مدارک و اوراق با ارزش خود به هنگام ترک خانه، سفر یا... دارند، از مهم ترین دلایل توسعه این خدمت از سوی بانک ملت است.
در همین راستا با به کارگیری سیستم های مدرن ایمنی، ضد سرقت و ضد حریق و همچنین سامانه مدیریتی - حفاظتی منحصربه فرد، نسل جدیدی از خدمات صندوق امانات الکترونیک در مخزن تبریز برای ارائه به مشتریان آماده شده است.
همچنین آموزش های لازم جهت نحوه تعامل شعب با مشتریان استفاده کننده از این نوع خدمت و کاربری سامانه مربوطه، به کارکنان ستادی، رؤسای شتاب و همچنین رؤسای گروه سپرده و خدمات مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی ارائه شده است.
از این پس مشتریان بانک ملت می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملت در استان آذربایجان شرقی، در صورت احراز شرایط مربوطه نسبت به تکمیل فرم درخواست و انعقاد قرارداد اجاره صندوق امانات الکترونیک اقدام کنند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: امین بلالی،در نشست خبری گفت: همه‌ی زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد آنها از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه ثبت‌نام کرده و به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی افزود: اعتبار این طرح از سوی دولت پرداخت شده که اگر مورد استفاده قرار نگیرد به خزانه بازمی‌گردد از این رو انتظار داریم مادران با ثبت نام در این طرح از مزایای آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال ۱۳۸۴ در کشور تاسیس شد و در استان‌ها از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد.

وی به چند شرط عضویت در این صندوق اشاره کرد و گفت: شرط سنی ۱۸ الی ۵۰ سال، محل سکونت روستایی و عشایر و شهرهایی که زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت دارند مشمول عضویت در این صندوق هستند.

وی ادامه داد: قالیبافان، رانندگان بین شهری، کشاورزان غیر ساکن در روستاها و مربیان مهدکودک‌ها نیز بر اساس شغل خود می‌توانند در این صندوق عضو شوند.

بلالی با بیان اینکه در این صندوق‌ها ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود، افزود: یک سوم حق بیمه بر عهده‌ی بیمه شده و دو سوم آن توسط دولت پرداخت می‌شود و بزرگترین تفاوتی که این بیمه با سایر بیمه‌ها دارد این است که کارفرمای آن دولت است. 

وی با بیان اینکه این بیمه به صورت اختیاری است، گفت: در این صندوق آقا و خانم که ۶۵ سال سن و حداقل ۱۵ سال سابقه داشته باشد بر اساس ۲۰ سال سابقه بازنشسته می‌شوند. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی اذعان کرد: کارافتادگی کل اگر ناشی از کار باشد برای یک روز سابقه به اندازه‌ی ۲۰ سال سابقه مستمری پرداخت می‌شود اما اگر بر اساس بیماری باشد باید یکسال سابقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نقل و انتقال این بیمه به بیمه‌های دولتی اعم از تأمین اجتماعی، بازنشستگی کشوری و نیروی‌های مسلح یکی از مزایای این صندوق‌ها است، گفت: کمک هزینه‌ی کفن و دفن برای کسانی که بازمانده‌ای برای دریافت مستمری ندارند پرداخت می‌شود.

وی افزود: حق بیمه این صندوق‌ها از هشت سطح برخوردار است که کمترین سطح آن ماهانه ۸۰ هزار تومان و سالانه ۹۶۰ هزار تومان و حداکثر آن ۳۲۵ هزار تومان که سالانه سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی ادامه داد: بالای ۸۰ درصد بیمه شدگان از سطح هشت بیمه شده‌اند و برای ۳۰ سال سابقه در این صندوق امسال شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق پرداخت خواهد شد. 

وی با بیان اینکه سهمیه‌ی تکلیفی که در سال‌جاری به استان ما داده شده ۳۹‌هزار و ۴۵۰نفر است، گفت: از اول فروردین تا به امروز ۲۱۲۵ نفر در این صندوق بیمه شده‌اند.

وی به آمار بیمه‌شدگان سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۱۴‌هزار و ۹۴۷ نفر طی سال گذشته در این صندوق عضو شده‌اند که هشت هزار و ۸۸۷ نفر آن را آقایان و شش هزار و ۶۰ نفر را بانوان تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بیمه‌شدگان مردان و ۴۰‌درصد زنان هستند، خاطرنشان کرد: کل بیمه شدگان استان ۲۹۰هزار و ۷۳۱ نفر است که ۱۵ درصد مجموع کشوری را شامل می‌شود.

بلالی اظهار کرد: از لحاظ تعداد افراد ثبت شده اولین استان و از بابت درصد سومین استان کشور هستیم و در تمام شهرستان‌های ۲۲‌گانه استان آمار بیمه‌شدگان از میانگین کشوری بالاتر است.

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز