Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:13:05 GMT

قبل از رنگ کردن موهایتان بخوانید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۶۴۶۸

قبل از رنگ کردن موهایتان بخوانید

رکنا:رنگ مو به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی آسیب هایی را به پوست و مو می رساند از این رو قبل از رنگ کردن موها باید موارد هشدار را در نظر گرفت.

به گزارش مدیسن نت، جامعه مبارزه با سرطان امریکا پیشنهاد می کند:

• هنگام استفاده از رنگ مو دقیقا طبق دستورالعمل داده شده عمل کنید، به خصوص در مورد موادی که هشدار داده شده با احتیاط استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندازه مواد را طبق دستور به هم اضافه کنید.

• قبل از استفاده از رنگ مو، مقدار کمی از آن را روی پوست خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که به آن رنگ حساسیت ندارید. این کار را حتی اگر رنگ مو را قبلا نیز استفاده کرده اید، هر دفعه قبل از مصرف انجام دهید.

• هنگام زدن رنگ به مو از دستکش استفاده کنید.

• هرگز رنگ های مختلف را با هم مخلوط نکنید.

• رنگ را طی مدت زمانی که گفته شده روی سر خود بگذارید و هرگز طولانی تر از زمان مورد نظر رنگ را روی سر خود نگه ندارید. پس از پایان زمان، موهای خود را به خوبی با آب بشوئید.

• هرگز ابروها و مژه های خود را رنگ نکنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال را مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها