Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما همچنین هواشناسی گلستان خبر داد : بارش برف در ارتفاعات گلستان همچنان ادامه دارد و محورهای توسکستان و خوش ییلاق به شاهرود و دیگر ارتفاعات استان مانند درازنو کردکوی پوشیده از برف است .

همچنین با ورود سامانه ناپایداری که از دیروز در گلستان فعال شد ، در روستاهای نراب مینودشت ، کشکک رامیان و گلیداغ مراوه تپه برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام هواشناسی این سامانه تا اواخر وقت امشب در گلستان فعال است و از فردا آسمان گلستان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

راهداری گلستان با توجه به بارش شدید برف در ارتفاعات و باران در شهرهای استان از هم استانی ها خواسته : با توجه به لغزندگی جاده ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و فقط با بستن زنجیر چرخ در مناطق کوهستانی رفت و آمد کنند.

  

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • هواشناسی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سامانه بارشی در راه ایران / پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • محور کتیج به کرحمت مسدود شد
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • ورود سامانه پر بارش به فارس