Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای عراقی درصدد هستند با پاکسازی کامل صحرای الجزیره خود را به مرزهای کشور سوریه برسانند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق از صبح امروز مرحله جدید عملیات پاکسازی صحرای الجزیره را در حدفاصل شمال غرب استان الانبار، جنوب و جنوب غرب استان نینوا ٱغاز کردند.

نیروهای عراقی درصدد هستند با پاکسازی کامل صحرای الجزیره خود را به مرزهای کشور سوریه برسانند؛ در حال حاضر، حدود ۱۵  هزار و ۸۵۰ کیلومتر مربع در این محور در اشغال عناصر تروریستی داعش است؛

پیشتر نیروهای عراقی در مرحله نخست عملیات پاکسازی صحرای الجزیره، حدود ۱۵ هزار کیلومتر مربع از مساحت اشغالی را در شمال استان صلاح الدین، شمال غرب استان نینوا، جنوب و جنوب غرب استان نینوا به کنترل خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مشرق، با پاکسازی مناطق تحت اشغال در صحرای الجزیره، خاک عراق پس از ۴ سال به طور کامل از لوث وجود تروریست های داعش پاکسازی می شود؛ در ذیل، گزارش  لحظه به لحظه از پیشروی نیروهای عراقی را در صحرای الجزیزه مشاهده می کنید:

- در ساعت ابتدایی شروع عملیات پاکسازی صحرای الجزیره، نیروهای تیپ ۴۰ بسیج مردمی در محور جنوب غربی استان نینوا موفق شدند روستای « ام قصب» را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.

این خبر تکمیل می شود..

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 849549 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است