Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ هم‌سلولی سابق رضا ضراب ادعا کرده است که آقای ضراب بین نوامبر ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ (آبان تا اسفند سال گذشته) در زندان منتهن، که هر دوی آنها در آن نگهداری می‌شدند، به او تجاوز کرده است. او همچنین آقای ضراب را به انجام چند مورد آزار جنسی دیگر نیز متهم کرده است.

رضا ضراب با اعتراف به همکاری در دور زدن تحریم‌های ایران، با دادستانان آمریکایی همکاری می‌کند و در روزهای اخیر در این زمینه شهادت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضراب علاوه بر اعتراف به پول‌شویی، دور زدن تحریم‌ها و پرداخت رشوه به مقام‌هایی در ترکیه، اعتراف کرده است که در مدت بازداشتش در آمریکا به یک زندانبان آمریکایی ۴۵ هزار دلار رشوه داده تا مشروبات الکلی بگیرد و از موبایل این زندانبان استفاده کند.

در شکایت‌نامه‌ای که درباره اتهام جدید تجاوز ثبت شده، آمده است، آقای ضراب پس از شکایت هم‌سلولی‌اش به محل دیگری منتقل شده است. شاکی هم هنوز در زندانی در آمریکا به سر می‌برد. شاکی مردی ۶۲ ساله و اهل ساحل عاج است و در انتظار حکم محکومیتش در پرونده‌ای دیگر است.

شکایت‌نامه او می‌گوید که رضا ضراب ابتدا در زندان با او دوست شده و پس از جلب اعتمادش به او تجاوز کرده و سپس با تهدید باعث شده که او به سرعت موارد تجاوز و آزار را به مقام‌های زندان گزارش نکند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • ویدیویی که پس از عفو بابک زنجانی پربازدید شد
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟