Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت دفاع ژاپن گزارش داد که این کشور در نظر دارد برای مقابله با تهدیدات کره شمالی موشک‌های دوربرد کروز خریداری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، وزارت دفاع ژاپن گزارش داد که این کشور در نظر دارد برای مقابله با تهدیدات کره شمالی موشک‌های دوربرد کروز خریداری کند.

«ایتسونوری اونودرا» روز جمعه اعلام کرد: ژاپن قصد دارد برای مقابله با تهدیدات روزافزون کره شمالی موشک‌های دوربرد هوا به زمین خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سخنگویان وزارت دفاع ژاپن نیز در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته است که ژاپن دو نوع موشک کروز دوربرد ضدکشتی و هوا به سطح که بر روی جنگنده اف-15 نصب می‌شوند را از شرکت «لاکهید مارتین» خریداری می‌کند.

بر اساس اعلام این مقام وزارت دفاع، ژاپن علاوه بر این قصد خرید موشک‌های «joint strike» (جوینت استرایک) با برد 500 کیلومتر از شرکت نروژی «کونزبرگ» را دارد.

وزیر دفاع ژاپن همچنین می‌گوید که برای تأمین بودجه خرید این موشک‌ها، در سال آینده مالی که از ماه آوریل 2018 آغاز می‌شود خواستا تخصیص بودجه برای این بخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • «کامیون زباله فضایی» به یک موشک پیر نزدیک شد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین