Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:49:26 GMT

آیا اسرائیل سرزمینی دارد که پایتختی داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۱۷۶

آیا اسرائیل سرزمینی دارد که پایتختی داشته باشد

در بیانیه دانشجویان کردستانی در محکوم کردن قدس به عنوان پایتخت اسراییل آمده است: آیا اسرائیل سرزمینی دارد که پایتختی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اتخذوا من دون الله اولیا کمثل العنکبوت اتخذت بیتا و ان اوهن البوت لبیت العنکبوت لو کانوا یعلمون(سوره عنکبوت/آیه41)

بار دیگر از آستین شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و هم پیمانش توطئه ای روشن شد و آن اعلام قدس شریف اولین قبله مسلمانان به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا اسرائیل سرزمینی دارد که پایتختی داشته باشد؟؟!!!! این رژیم جعلی با حمایت آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای خود فروخته منطقه در سطح بین المللی دارد برای خود وجهه ای بدست می آورد چرا که خود سران رژیم جعلی صهیونیستی می دانند که در جهان جایگاهی ندارند.

سئوال اینجاست که چرا کشورهای اسلامی در مقابل این گستاخی آمریکا هیچ واکنش عملی نشان نمی دهند؟؟!

چرا کشوری که خود را خادم حرمین شرفین می داند اصلا واکنشی نشان نمی دهد؟!!!! جز با سکوت خود که نوعی حمایت از ریئس جمهور آمریکاست چیزی دیگر به ذهنها خطور نمی کند.

حالا مردم فلسطین و قدس شریف از گذشته مظلومتر و تنهاتر مانده اند چرا که متوجه شده اند که نمی شود چشم امیدی به سوی کشورهای اسلامی که ارتباط با رژیم جعلی صهیونیستی دارند داشته باشند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان کردستان، ضمن محکوم نمودن اعلام قدس شریف به عنوان پایخت رژیم جعلی صهیونیستی_آمریکایی،بر نیاز به  وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با این توطئه در منطقه تاکید می کنیم  و به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان بهترین  دلسوز جهان اسلام  اعلام می داریم:

   ای امام و مولای ما، ما جوانان بسیجی و انقلابی دانشگاه های استان کردستان  گوش به فرمان شما برای مقابله با این توطئه بزرگ در منطقه هستیم تا با بهره گیری از رهبری ها و روشنگری های داهینه شما به مقابله با این توطئه بزرگ در جهان اسلام به پا خیزیم . 

لذا ما دانشحویان، هم گام با مردم سراسر کشور فردا بعد از اقامه نماز جمعه به خیابانها آمده و هم نوا با مردم شعار همیشگی انقلاب،  "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" را  با صدایی رساتراز گذشته  به گوش دشمنان  می رسانیم و به مردم مظلوم فلسطین این امید را می دهیم که، تا آخرین قطره خون خود در کنار شما خواهیم ایستاد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089290

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند