Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-30@01:39:31 GMT

آخرین اخبار از عملیات امداد و نجات در اشترانکوه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۲۸۰

خرداد: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اسامی کوهنوردان مفقود و نجات یافته و همچنین کوهنورد فوت شده ارتفاعات اشترانکوه را اعلام کرد.

به گزارش خرداد از ایسنا، دکتر پیمان آسترکی در جمع خبرنگاران گفت: علیرضا عامری 23 ساله، کوهنورد فوت شده این حادثه است.

وی ادامه داد: ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب، خانم  علی حسینی و امان‌الله جوکار کوهنوردهای مفقود شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسترکی افزود: محسن اشرفی، سید رضا وحیدی، امیر تقی‌زاده،  محمود فرنوش‌فر، حسن موسوی و سروش قادری کوهنوردان نجات یافته هستند که در پناهگاه بوده و تاساعتی دیگر منتقل خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک تیم کوهنوردی از خراسان رضوی که به قصد صعود به اشترانکوه رفته بودند؛ در راه به علت بارش برف و کولاک شدید مسیر را گم کرده‌اند و حوادثی برای کوهنوردان به وجود آمده است.

درخواست سگ‌های زنده‌یاب برای یافتن کوهنوردان گمشده

فرماندار ازنا گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن هشت کوهنورد  مفقود شده در اشترانکوه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا ،  محمدی‌نژاد با اشاره به  تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان ازنا برای بررسی حادثه امروز اشترانکوه گفت: وظایف دستگاها مشخص شده و هم اکنون دو فروند بالگرد از الیگودرز و شهرکرد در محل حاضر است.

وی ادامه داد: همچنین یک گروه ۲۰ نفره پشتیبان به سرپرستی امداد و نجات شهرستان ازنا جهت یافتن کوهنوردان گمشده در محل حاضر شدند.

محمدی‌نژاد بیان کرد: از استان درخواست سگ‌های زنده‌یاب برای یافتن کوهنوردان گمشده در اشترانکوه را داده‌ایم و تلاش‌ها برای یافتن مفقودین همچنان ادامه دارد.

فرماندار ازنا تاکید کرد: تلاش‌ها برای پیدا کردن هشت کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه ادامه دارد و همه تلاشمان را در یافتن این کوهنوردان انجام خواهیم داد.

برچسب ها: آخرین اخبار ، عملیات ، امداد و نجات ، اشترانکوه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

به گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی روز چهارشنبه اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۴۵۸ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین، یک هزار و ۱۰۵ مورد امداد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد»، ۹۹ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» و امدادرسانی مربوط به حوادث جوی ۱۷۳ مورد «معادل ۴درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۹۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۵۴نفر به مناطق امن انتقال داده شد و سه هزار و ۲۹ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

محمودی اضافه کرد: برای ۱۸۳ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای پنج هزار و ۲۲۲ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم بدحال کوهنورد در ارتفاعات دربند
  • انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • بانوی گردشگر در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج