Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@07:07:34 GMT

با آپشن‌های ایمنی تویوتا راو4 بیشتر آشنا شوید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۴۱۶

با آپشن‌های ایمنی تویوتا راو4 بیشتر آشنا شوید+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تویوتا راو4 در تست‌های بنیاد ایمنی خودروهای اروپا (Euro NCAP) دارای امتیاز کامل ۵ ستاره و در آزمون‌های نهاد بیمه‌ی بزرگ‌راه‌های امریکا (IIHS)، امتیازات بسیار خوب TOP SAFETY PICK+ برای مدل ۲۰۱۷ به دست آورده است.

حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

بر اساس گزارش بنیاد ایمنی خودروهای اروپا (Euro NCAP)، راو4 برای سرنشین بالغ، ایمنی ۸۹ درصد در انواع برخوردها به همراه خواهد داشت؛ درحالی‌که این میزان برای کودکان و سرنشین ردیف دوم ۸۲ درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابران پیاده در صورت تصادف Crash با این خودرو، ۶۶ درصد احتمال زنده‌ ماندن خواهند داشت؛ با توجه به اینکه بسیاری از فناوری‌های مدرن ایمنی، مثل ترمز خودکار، در نمونه‌ی استاندارد و ارزان‌قیمت راو4 وجود ندارد؛ امتیاز مربوط به آپشن‌های حفاظتی این محصول، ۶۶ درصد محاسبه شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
  • جین بلای جان زمین
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند