Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اظهار کرد: داعش در اصل بهانه‌ای برای اختلاف انداختن بین شیعه و سنی بود.

به گزارش ایسنا،  آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به ۱۸ آذرماه سال ۷۰، گفت: در این روز، اتفاق بزرگی در سطح مجامع بین‌المللی برای ملت بزرگ ایران افتاد که نتیجه مقاومت و استقامت هشت ساله ملت ایران و آن این بود که سازمان ملل، رژیم بعث عراق را آغازگر جنگ تحمیلی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه استقامت رمز پیروزی است، ادامه داد: هشت سال استقامت مردم ایران در بایکوت و محاصره سیاسی دنیا سرانجام جواب داد و این در حالی بود که آمریکا هیچ علاقه‌ای به پایان جنگ نداشت.

آیت‌الله خاتمی افزود: ۱۸ آذر سال ۵۹، سالروز شهادت سرگرد خلبان احمد کشوری، یکی از خلبانان حماسه‌ساز در جریان جنگ تحمیلی است که این شهید گرانقدر، قهرمان پرواز دفاع‌مقدس بود.

 

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ۱۹ آذر سال ۶۳، سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل بود، ادامه داد: همچنین ۱۹ آذر به عنوان روز جهانی حقوق بشر شناخته می‌شود که در این روز اعلامیه حقوق بشر به تصویب رسید.

 

آیت‌الله خاتمی از ۲۰ آذرماه به‌عنوان سالروز شهادت شهید حاج سید عبد الحسین دستغیب یاد کرد و گفت: ۱۳ آذرماه نیز سالروز اشغال بلندی‌های جولان است که توسط رژیم صهیونیستی غصب شد و هنوز هم بخش زیادی از این منطقه در دست این رژیم غاصب است.

 

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: داعش در اصل بهانه‌ای برای اختلاف انداختن بین شیعه و سنی بود که به حول و قوه الهی توطئه‌های دشمن خنثی شد و در جنگ نیابتی که آمریکا و اسرائیل برپا کردند، پیروز بیرون آمدیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین سرمربی پرتغالی اعلام کرد از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

کد خبر 847320 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند