Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@16:35:17 GMT

مشارکت شهرداري در ماجراي نيمروز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۵۶۵

مشارکت شهرداري در ماجراي نيمروز

خبرگزاري آريا - معاون نظارت شوراي شهر تهران گفت: شهرداري در ساخت فيلم ماجراي نيمروز مشارکت کرده و 950 ميليون تومان در قالب اين مشارکت پرداخت و بعد از نمايش اين رقم به ميزان سهام بازگردانده مي شود.
به گزارش جام نيوز، افشين حبيب زاده، در پاسخ به اين پرسش که چرا در اظهارنظري اعلام کرده شهرداري تهران 950 ميليون براي ساخت فيلم ماجراي نيمروز پرداخت کرده سپس اعلام کرده شهرداري تهران تنها 25 درصد هزينه هاي ساخت را داده است، گفت: هيچ تضادي ميان اين دو صحبت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي ساخت فيلم ماجراي نيمروز شهرداري تهران توسط شرکت تصوير شهر که زيرمجم، وعه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است 950 ميليون پرداخت کرده که اين ميزان مشارکت 25 درصدي اين شرکت در ساخت فيلم است.
وي که در روزهاي اخير ماجراي نيمروز را ديده بود اين فيلم را اثري شريف توصيف کرد و ادامه داد: تصوير شهر بر اساس اساسنامه و مصوبه هيات مديره مي تواند در ساخت فيلم هايي که تشخيص مي دهند سهيم شوند. در اين فيلم نيز بر اساس همين روند 25 درصد سهام اين فيلم خريداري شده و در قالب مشارکت 950 ميليون تومان سرمايه گذاري شده است که طبق قرارداد بعد از فروش اين رقم بر اساس سهم 4 شرکتي که سرمايه گذاري کرده اند بازگردانده خواهد شد.
حبيب زاده با بيان اينکه رويکرد شوراي پنجم، نظارت بر عملکرد سازمان ها و شرکت ها در دوره جديد مديريت شهري است، گفت: حتما از سازمان ها و شرکت ها دعوت مي شود تا عملکرد خود را در صحن شورا گزارش دهند و با حساسيت بيشتري فعاليت آنها دنبال مي شود.
مهر
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه