Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:15:05 GMT

هدف داعش به نمایش گذاشتن چهره ای مخرب از اسلام بود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۶۶۰

هدف داعش به نمایش گذاشتن چهره ای مخرب از اسلام بود

یاسوج- امام جمعه موقت یاسوج گفت: با تلاش و توانایی رزمندگان اسلام داعش نابود شد و یکی از اهداف داعش نیز به نمایش گذاشتن چهره ای مخرب از اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: به یاری خداوند و تلاش رزمندگان و فرماندهی مناسب، این غده سرطانی(داعش) جمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی صدر اظهار داشت: کشورها و امت اسلامی نباید فلسطین را فراموش کنند و اتفاقات اخیر نیز از فراموشی فلسطین توسط امت اسلامی نشأت گرفته است.

حسینی صدر بر حمایت همه جانبه امت های اسلامی از فلسطین تاکید کرد و از برگزاری راهپیمایی در سرتاسر کشور در واکنش به نامگذاری قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط ترامپ خبر داد.

امام جمعه موقت یاسوج کسانی که به مردم خیانت می کنند، وسایل و ضروریات مردم را احتکار می کنند و در داد و ستد عدالت و حق مردم را رعایت نمی کنند را دوستان شیطان دانست و بیان داشت: گروه دیگر از دوستان شیطان ربا خوارانند که همانا به جنگ با خداوند رفته اند و گروه دیگر نیز بخیلان هستند که اموال خود را در راه دنیوی مصرف می کنند و اموال بخیلان نیز از بین می رود.

حسینی صدر گفت: گروه دیگر از دوستان شیطان که خود شیطان آنها را برمی شمارد، کسانی هستند که اموال خود را از هرجایی به دست می آورند که در برخی موقعیت ها مطابق دین و شریعت نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • مطهری امام
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست