Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@12:43:17 GMT

مدارس بخش زلزله زده کرمان از فردا شروع می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۷۸۶

مدارس بخش زلزله زده کرمان از فردا شروع می شود


به گزارش جام نیوز، امید سلاجقه با رد شایعات در خصوص تعطیلی مدارس طی روزهای آتی اظهار داشت: مدارس استان کرمان از شنبه ۱۸ آذرماه طبق روال عادی در سراسر استان کرمان به فعالیت های خود ادامه می دهند.

 

وی افزود: بعد از زلزله ۶.۱ ریشتری هجدک برخی از مدارس شهرستان های کرمان و راور تعطیل شد اما با توجه به کاهش تعداد پس لرزه ها و فاصله زمای آن ها فعالیت مدارس از فردا به روال عادی باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: مردم به شایعات فضاهای مجازی نپردازند و اخبار را از طریق سایت آموزش و پرورش و رسانه های معتبر دنبال کنند.

 

مهر

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ ذوالفقاری گفت: این آزمون در ۱۲ حوزه در ۱۲ شهرستان برگزار می‌شود. 
او با اشاره به شرکت ۱۸ هزار و ۴۴۳ نفر در این آزمون‌ها افزود: دو هزار و ۳۰۱ نفر در گروه آزمایشی ریاضی، هشت هزار و ۱۲۰ نفر در گروه آزمایشی تجربی، پنج هزار و ۷۰۱ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۷۹۸ نفر  در گروه آزمایشی هنر و هزار و ۵۲۳ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه اراک عنوان کرد: از این مجموع ۱۱ هزار و ۹۲۸ نفر معادل ۳۵ درصد مذکر و مابقی مؤنث هستند. 
ذوالفقاری شروع آزمون را هشت صبح عنوان و درخواست کرد داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند. 
او افزود: در روز اول آزمون گروه‌های ریاضی و انسانی و بعدازظهر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آزمون هنر و زبان و همچنین روز دوم آزمون گروه تجربی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر