Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@07:29:10 GMT

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۹۶۳

آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی

فیلم‌های کمدی اکران شده در سینماها توانستند نظر مخاطب را جلب کنند و همچنان در رده‌های اول جدول فروش هفتگی قرار دارند.

به گزارش مشرق، با اضافه شدن فیلم کمدی «آینه بغل» فروش سینماها رونق بیشتری گرفت و از روز چهارشنبه اقبال مخاطب نسبت به سینما بیشتر شد. این فیلم که با موقعیت کمدی توانسته نظر مخاطب را جلب کند در روز اول اکران که از بامداد چهارشنبه آغاز شد با فروش فوق العاده مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در تهران به فروش 1 میلیارد و 68 میلیون تومان و در شهرستان 452میلیون تومان در گیشه فروخت. در کل فروش فیلم به رقم 1 میلیارد و 520 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فروش فیلم سینمایی «خانه دختر »در تهران 1 میلیارد و 906 میلیون تومان ودر شهرستان 980 میلیون تومان بود که در کل فروش فیلم به رقم 2میلیارد و 886 میلیون تومان رسید. اکران فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» در شهرستان ها همچنان ادامه دارد و فروش فیلم به رقم 2 میلیارد و 102 میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولوددرباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فروش فیلم «غیرمجاز» به رقم 320 میلیون تومان رسید و فروش فیلم «وقتی برگشتم» به 130میلیون تومان دست یافت. 

اسماعیلی در ادامه تاکید کرد: فیلم های این دفتر پتانسیل خوبی برای فروش دارند اما متاسفانه سینما در اختیار این فیلم ها قرار نمی گیرد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به فروش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است .

وی درباره فروش فیلم «آینه بغل» رقمی را اعلام نکرد و تاکید کرد: فروش فیلم را شنبه صبح اعلام می کنیم. 

همایون امکانیان مدیر عامل دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «آذر» بدون تبلیغات تلویزیونی به فروش 350میلیون تومان رسید و فیلم سینمایی «شکلاتی» با موضوع کودک و نوجوان به فروش 150 میلیون تومان دست یافت . 

محمد جواد مشتهر مدیر روابط عمومی فیلم انیمیشن «فهرست مقدس» فروش فیلم را که توسط رسانه اوج پخش می شود 12 میلیون تومان ظرف دو روز اعلام کرد. 

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «انزوا» به فروش 93 میلیون و 123 هزار تومان، فیلم «آزادبه قید شرط» به فروش 258 میلیون و 275 هزار تومان ، «آینه بغل» 573 میلیون و 187 هزار تومان، فیلم «قهرمانان کوچک» به فروش 2 میلیارد و 319 میلیون و362 هزار تومان،فیلم«خالتور» به فروش 4 میلیارد و399 میلیون و 726 هزار تومان و «خفه گی» به فروش 3 میلیارد و 899 میلیون و 425 هزار تومان رسید.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(28 فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • شهرک سینمایی نور
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • رکوردشکنی تازه در سینمای ایران/«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر