Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:44:33 GMT

گرد و خاک استان خوزستان را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۹۶۸

گرد و خاک استان خوزستان را فرا گرفت

گرد و خاک نقاط مختلف استان خوزستان را فرا گرفت و آلودگی هوا در شهر اهواز در ساعت به بیش از ۱۴ برابر حد مجاز رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، گرد و خاک از صبح امروز نقاط مختلف استان خوزستان را فرا گرفت و آلودگی هوا در برخی نقاط به بیش از 14 برابر حد مجاز رسید.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان میزان غلظت ریزگردها امروز جمعه در شهر اهواز به 2141 میکروگرم بر متر مکعب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین غلظت ریزگردها در آبادان 1989 و در امیدیه نیز به 1748 میکروگرم بر متر مکعب افزایش یافت.

بر اساس این گزارش در بندر امام نیز آلودگی هوا به 2343، در حمیدیه به 2371 و در خرمشهر نیز 1939 میکروگرم بر متر مکعب رسید.

همچنین امروز جمعه میزان آلودگی هوا در شادگان 2025 میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.

میزان آلودگی هوا در شوش دانیال نیز به 903 میکروگرم بر متر مکعب رسید و در شوشتر به 884 افزایش یافت.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس گفت: طی جبهه بارندگی اخیر، بیش از ۲۷ میلیمتر بارش تجمعی از ابتدای سال آبی تاکنون به متوسط بارش استان فارس اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، سیاوش بدری اظهار کرد: میزان بارش تجمعی در استان فارس از ابتدای سال آبی ۱۹۲ میلیمتر است.

وی افزود: تا کنون ۲۴ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین بلند مدت مشابه وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس اضافه کرد: در بین ایستگاه‌های منتخب شرکت آب منطقه‌ای، ایستگاه لار با ۶۹ میلیمتر بیشترین بارش را در سامانه اخیر به ثبت رسانده است.

بدری ادامه داد: تعداد ۹ سد با مجموع گنجایش ۲۹۳۶ میلیون متر مکعب در استان فارس بهره‌برداری می‌شود که تا صبح امروز، آب موجود پشت سدهای در حال بهره برداری ۱۳۸۲ میلیون متر مکعب یعنی ۴۷ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن حجم آب پایداری از مجموع آب پشت سدها، ۳۷ درصد معادل ۹۱۱ میلیون متر مکعب قابل استفاده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای در پایان تصریح کرد: هر چند سامانه‌های بارشی اخیر در سال جدید کمک شایان توجهی به منابع آب استان فارس کرد، اما کماکان برای تأمین آب در کلیه بخش‌ها از جمله شرب و بهداشت، صنعت و خدمات و کشاورزی نیاز به سر لوحه قرار گرفتن آموزه دینی قناعت توسط مردم خوب و نجیب استان است.

کد خبر 745598

دیگر خبرها

  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • رهاسازی ۱۲ میلیون متر مکعب آب سد نهب قزوین+ فیلم
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد