Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ محسن رضایی در همایش «عمل در سایه وحدت» در  [جزیره قشم افزود: ترامپ و طراحان برنامه‌های او به قصد توهین به مسلمانان زمان جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) را برای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کردند.
وی گفت:تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، پس از ماه‌ها کش و قوس نشان از دشمنی‌های آشکار و پنهان امروز غرب علیه جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعمال تغییر پایتختی رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا به قدری غیر قابل تفسیر و بدون تحلیل است که حتی سران اروپا نیز در برابر آن موضع گرفتند.
محسن رضایی گفت: البته موضع گیری مسئولان اروپایی واقعی نیست بلکه آنان نگران بازار نفت هستند که مبادا مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و بازار نفت دچار نوسان شود.
وی افزود: برخلاف تصور برخی از روشنفکران داخلی سیاست غرب در جهان ۲ گانه است و رفتار واحدی را پیگیری نمی‌کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسلمانان راهی جز قیام علیه اسرائیل و آمریکا ندارند و ایران اسلامی پرچمدار قیام علیه آمریکا و اسرائیل است.
محسن رضایی گفت: مسلمانان برای احیای عظمت و شکوه اسلام باید وحدت داشته باشند.
وی با بیان اینکه دولت‌های منطقه باید در برابر توهین آمریکا برخورد قاطعانه داشته باشند افزود: توهین آمریکا باید با قطع رابطه با آمریکا، قطع یا کاهش صادرات نفت به غرب پاسخ داده شود.
وی گفت: امروز روز قیام است و مسلمانان باید تا عقب نشینی ترامپ از موضع خود به قیام خود ادامه دهند.
محسن رضایی افزود: در پس این توهین ترامپ توطئه‌ای است که اگر امریکا از آن عقب نشینی نکند سرنوشت تلخی در انتظار جهان اسلام است.
وی گفت: جهان اسلام هم اکنون در موقعیت حیاتی قرار دارد و رهبران جهان اسلام باید این موقعیت را بشناسند و نهضتی برای وحدت مسلمانان ایجاد کنند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام افزود: علمای اهل سنت و شیعه در ایران می‌توانند این نهضت بزرگ را پرچم داری کنند و با پشتوانه رهبر انقلاب اسلامی، محور این قیام قرار بگیرند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم در این همایش گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های دو مذهب شیعه و اهل سنت زمینه را برای آگاهی و تفاهم بیشتر مسلمانان فراهم کرد.
آیت الله نعیم آبادی افزود: شرط تحقق وحدت عملی شناخت و نگاه درست به یکدیگر است.
استاندارهرمزگان هم با بیان اینکه دشمنان در برابر اتحاد و قیام مسلمانان ناگزیر به عقب نشینی هستند افزود:اتحاد و مقاومت رمز عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد