Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان- نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم به شکست خواهد بود و وظیفه خود می دانیم از فلسطین دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان اظهار داشت: تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت اسرائیل دو دلیل برای محکومیت دارد، دلیل اول اینکه ترامپ این تصمیمش مانند تصمیم های دیگرش بر پا نخواهد ماند و دلیل دوم اینکه جبهه مقامت با کوباندن مشت محکمی بر سر آمریکا قدرت تصمیم گیری را در حالت تعادل از آمریکا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدادی اظهار کرد : آمریکا در حالت نامتعادل تصمیم برای اشغال قدس گرفته و شکست خواهد خورد و ما وظیفه خود می دانیم از فلسطین دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه استکبار در تلاش ایجاد حاشیه امن برای این غده سرطانی است، گفت: استکبار برای این موضوع توطئه چینی و قوم ها و ملت ها را با هم درگیر می کند و یکی از رویکرد های آنها در این راستا به کار گرفتن سران کشورهای خائن منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شخصیت های نظامی زیادی به شهرت رسیده اند، افزود: ما باید بدانیم که برخی از این شخصیت های نظامی یک روح بزرگ و برخی دیگر یک روح بزرگوار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خصوص توضیح روح بزرگ و بزرگوار بیان داشت: روح بزرگوار آن است که فرمانده چند ساعت برای تحقق احکام الهی در پیشانی لشکرش حضور موثر دارد و زمانی که یک فرمانده چندین ساعت در خط مقدم لشکرش می دود روح بزرگ را در بر می گیرد.

علیدادی تصریح کرد: فرماندهان ما روح بزرگوار را از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آموختند و به عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله جعفری پشتوانه مذهبی و دینی شهر کرمان است، گفت: بنده پای منبرهای آیت الله جعفری بزرگ شده ام و وی شاگردان زیادی را تربیت کرده اند و بنده معنای انقلاب را با آموزه های وی یاد گرفته ام.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: مقام معظم رهبری بنده را به سربازی در خطه کریمان انتخاب کرده و امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌عصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشوم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی

روزنامه فایننشال تایمز آمریکا امروز دوشنبه تایید کرد مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) هفته گذشته از تاکتیک‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد، اما هنوز پیشرفته‌ترین قابلیت‌های موجود در زرادخانه خود را نشان نداده است.

در همین راستا هفته گذشته شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنبش به هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: پشتیبانی ما برای غزه است و لبنان می‌داند که اگر در برابر آنچه که امروز در این باریکه رخ می‌دهد سکوت کند، نفر بعدی خواهد بود.

با وجود تغییر تاکتیک حزب‌الله اما همچنان این جنبش علیه رژیم صهیونیستی از تمام توان خود استفاده نمی‌کند. بار‌ها رسانه‌های غربی اعلام کردند زرادخانه موشکی حزب‌الله که گل سرسبد نیرو‌های مقاومت در منطقه است، بیش از ۱۱۰۰۰ فروند موشک، راکت و انواع تسلیحات نظامی را داراست. از سویی دیگر فایننشنال تایمز اعلام کرد تخمین زده می‌شود که حزب الله ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ نیروی نظامی در اختیار داشته باشد.

در این میان نیرو‌های زبده یگان رضوان همیشه باعث هراس رژیم صهیونیستی هستند. در همین راستا «یوسی یهوشواع» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارونت» که به منابع امنیتی عالی رتبه در تل آویو دسترسی دارد، اعتراف کرده، تا زمانی که یگان رضوان در مرز لبنان وجود دارد، ساکنان شمال (شهرک نشینان صهیونیست) که تخلیه شده‌اند و شمار آنها بیش از دویست هزار نفر است، امیدی به بازگشت به خانه‌های خود ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • شکست تاریخی ۲۰۲۴ اسرائیل و آمریکا!
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند