Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@03:39:19 GMT

تلاش بارسا برای نگه داشتن «ماسچرانو» در تیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۴۴۶

به گزارش پارس نیوز،

 روزنامه هواداری بارسلونا، موندو دپورتیوو، در گزارشی از ضعف خط دفاعی تیم فوتبل والورده، بارسلونا، در این روزها نوشته است. این در حالی است که خاویر ماسچرانو که در این شرایط می‎تواند کمک خوبی برای آبی و اناری‌ها باشد مدعی شده در تیم اهمیش را از دست داده و می‎خواهد با جدایی از تیم این اهمیت از دست رفته را احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به قدری برای بازی در تیم ملی آرژانتین مصمم است که می‎خواهد هر طور شده در فصل آخر در آستانه جام جهانی روسیه در تیمی باشد که بتواند خودش را به سرمربی تیم ملی کشورش نشان دهد. انقدر مصمم که حاضر نیست حتی با مصدومیت ساموئل اومتیتی جایش را بگیرد. چرا که فکر می‎کند احتمالش زیاد است با بازگشت او دوباره در بارسا نیمکت‎نشین شده و ژانویه هم گذشته باشد و دیگر نتواند به تیمی دیگر برود.

این در حالی است که توماس فرمالن هم توانسته اعتماد والورده را جلب کند و در بازی‎های اخیر عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشته است. جرار پیکه هم هنوز یکی از مدافعان آخر بارسا است و این یعنی هنوز هم ممکن است به ماسچرانو بازی نرسد.

نکته اما اینجاست که نگه داشتن ماسچرانو در بارسلونا کار آسانی نیست. او برای خروج از باشگاه در ماه ژانویه پافشاری می‎کند. او پیش از این هم دو بار سعی کرده بود از بارسلونا خارج شود، اما این بار از دوبار قبل مصمم‎تر است. اولین بار سال 2014 بود که وقتی انریکه او را در برنامه تیمش قرار داد داستن تغییر کرد. دومین بار هم دو سال بعد بود که مشکل مالیاتی برای او پیش آمد و یوونتوس هم برای جذبش پافشاری می‏کرد. اما باز هم مشکلش را حل کردند تا هر طور شده در بارسا بماند.

این بار بارسلونا همه تلاشش را خواهد کرد تا باز هم در شرایطی بحرانی ماسچرانو را در تیم نگه دارد و باید دید با چه قولی می‏تواند او را متقاعد کند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

دیگر خبرها

  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند