Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- « علی نظرمحمدی» با تصمیم « کیومرث بیات» مالک باشگاه سپیدرود رشت به عنوان سرمربی این تیم گیلانی ابقا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی نظر محمدی» سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت که بعد از قبول باخت در برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر با گذاشتن پستی در صفحه اجتماعی خود از هواداران این تیم طلب حلالیت و خداحافظی کرده بود با تصمیم «کیومرث بیات» مالک این باشگاه به کار خود در این تیم به عنوان سرمربی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت این تصمیم در پی نشست میان «کیومرث بیات» و «علی نظرمحمدی» اتخاذ شد.

در این نشست دو طرف درباره ادامه کار در نیم فصل دوم بحث و تبادل نظر کرده و در نهایت  سرمربی این تیم به ماندن در این تیم رضایت داد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!