Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@16:02:04 GMT

میزبان افتتاحیه و فینال یورو 2020 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۵۴۱

میزبان افتتاحیه و فینال یورو 2020 مشخص شد

رکنا: یوفا اعلام کرد که ورزشگاه المپیکو شهر رم، میزبان دیدار افتتاحیه یورو 2020 خواهد بود.

جام ملت‌های اروپا 2020 به صورت گردشی در کشورهای حاضر در رقابت ها برگزار خواهد شد و به همین علت، دیدارها در ورزشگاه های کشورهای مختلف اروپا برگزار می‌شوند. حال یوفا، ورزشگاه‌های میزبان افتتاحیه و فینال رقابت ها را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حقیقت، ورزشگاه المپیکو شهر رم به عنوان میزبان دیدار افتتاحیه و ورزشگاه ومبلی لندن به عنوان میزبان فینال جام ملت‌های 2020 معرفی شده اند. این اولین بار است که یورو به این شکل برگزار خواهد شد و 12 کشور میزبان رقابت ها خواهند بود. علت برگزاری رقابت ها به این شکل، سالگرد 60 سالگی آغاز آن است.
باکو و رم میزبان دیدارهای گروه A خواهند بود و دیدارهای گروه B در شهرهای کوپنهاگن و سن پترزبورگ برگزار می‌شود. آمستردام و بخارست میزبان دیدارهای گروه C خواهند بود و دیدارهای گروه D در شهرهای گلاسکو و لندن برگزار می‌شوند. گروه E در بیلبائو و دابلین برگزار می‌شود و بوداپست و مونیخ، میزبان دیدارهای گروه F خواهند بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از insidethegames؛ امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس گفت: ما برای نقشه دوم برگزاری افتتاحیه ورزشگاه پارک دو پرنس را در نظر گرفته ایم و اگر از لحاظ امنیتی به مشکل بخوریم مراسم را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم.   مکرون همچنین گفت: ما برای برگزاری افتتاحیه ساختمان تروکادرو روبروی برج ایفل را هم در نظر داریم و باید دید تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود.   رئیس جمهور فرانسه در مورد تهدیدات احتمالی گفت: فکر می‌کنم هواپیما‌های بدون سرنشین یک تهدید برای ما محسوب می‌شود و جنگ اوکراین و غزه دلیلی است که ما باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم و این تهدیدات به همین دو دلیل برای ما وجود دارد.   وی در ادامه گفته است: تلاش می‌کنیم در دوره برگزاری المپیک آتش بس را در این کشور‌ها بر قرار کنیم و این پیشینه تاریخ المپیک است که در زمان برگزاری باید در تمام جهان صلح و در مناطق جنگی آتش بس برقرار باشد.   پیش بینی می‌شود در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه ۳۰۰ هزار نفر از نزدیک و ۲۰۰ هزار نفر از منازل و خیابان‌های اطراف و همچنین ۱۰ میلیون بیننده تلویزیونی این مراسم را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی