Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:14:58 GMT

فیلم تلخ آزار دادن دختر 17 ساله باردار+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۸۶۲۲

فیلم تلخ آزار دادن دختر 17 ساله باردار+ عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو مامور امنیتی مدرسه ای در امریکا به اتهام ضرب و شتم دختر 17 ساله بارداری از کار اخراج شدند.

فیلم کتک زدن دختر بادار توسط دو مامور امنیتی حجم ویدیو: 913.92K | مدت زمان ویدیو: 00:00:00 فیلم کتک زدن دختر بادار توسط دو مامور امنیتی

دو مامور امنیتی مدرسه ای در امریکا دانش آموز 17 ساله را که باردار بوده مورد ضرب و شتم قرار می دهند که با شکایت مقامات مدرسه از کار اخارج می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم حمله به نوجوان آفریقایی- امریکایی با طرح شکایت این دو افسر خاطی منتشر شده، این صحنه ها توسط دوربین مدار بسته ثبت شده است. آنها مدعی شدند به جرم سفید پوست بودن از کار اخراج شدند. در فیلم منتشر شده نشان داده می شود بازوی دختر را که گویا در حال خوردن خوراکی است یکی از ماموران می گیرد که این سرآغاز درگیری بین آنها می شود. این دو مامور قبل از دستبند زدن به دختر نوجوان، صورت وی را به زمین می زنند. حال این دو مامور شکایتی را مبنی بر تبعیض نژادی تنظیم کرده و به جریان انداخته اند. به اعتقاد این دو مرد برخورد آنها با دانش آموز باردار به حق بوده است. اخیرا بدنبال رفتارهای خشونت آمیز با سیاه پوستان در سراسر جهان جنبشی به راه افتاده است. حال باید منتظر نتیجه دادگاه این پرونده ماند. علت درگیری این دو مامور با دختر باردار هنوز منتشر نشده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت بازیگر زن معروف با بدلکار موتور سواری + عکس

رفتارهای کثیف با پدر و مادری که پسر 10 ساله شان را در مشهد گم کردند / این کودک را دیده اید؟ + عکس

نقشه شوم یک زن جوان برای 2 پسر 17 ساله تهرانی+ عکس

10 زن زیبارو در دام روح شیطان!

11 ساله بودم که خانه رویی کردم / پاتوقم خانه مجردی بود و..!

دستگیری 4 دانشجو پس از یک میهمانی شبانه شوم در خوابگاه +عکس

نیلوفر وقتی مادرش نبود مرا به خانه اش برد و..! / دختر و پسر هردو دروغ گفتند!

قاتل پدرخوانده مروارید محاکمه شد

پشت پرده قتل هولناک مادر و دختر جوان اردبیلی در یک صحنه سازی کثیف

عروس و داماد زنجانی در برف پاییزی گرفتار شدند و به مراسم نرسیدند + فیلم

تجاوز فرشید و کریم به پرستو در باغ نزدیک تهران + عکس

تجاوز به زن جوان‎ که در خانه اش غافلگیر شد/ کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس

ردپای زن همسایه در زندگی مرد متاهل / مادر عروس خانم پشت در گیر کرد

کسب درآمد هنگفت یک زن با جسد گربه! + عکس

قرار شوم سمیه با پسر جوان در یک باغ شهریار / وقتی آن دو را باهم دیدم ..!+ عکس

ماهرخ پس از ارتباط شیطانی با من، خواست تا برای شوهرش پاپوش درست کنم و .!+ عکس

قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل اغفال یک دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دخترش سه ماه قبل برای درس خواندن از شهرستان به تهران آمده و در خوابگاه دانشجویی مستقر شده است، اما از چند روز پیش که دخترش از خوابگاه خارج شده، دیگر به خوابگاه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به فوریت در دستورکار ماموران دایره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که  دختر جوان به دانشگاه نیز مراجعه نکرده است. کارآگاهان  در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خوابگاه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده با مرد میانسال با موهای بور در ارتباط بوده و در آخرین روز حضور در خوابگاه نیز همین فرد با او ملاقات داشته است. 

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مرد میانسال با معرفی خود به عنوان فردی ثروتمند به دختر جوان وعده ازدواج داده است، گفت:‌دختر جوان نیز با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار این افراد  را در غرب تهران شناسایی کنند. آنان در گام ‌بعدی با هماهنگی‌ مرجع قضائی و با اجرای یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم  شدند که با دستگیری این فرد نیز دختر جوان پیدا شد.

وی با اشاره به انتقال مرد میانسال به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:  متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با وعده ازدواج و ترغیب او برای فرار از خوابگاه اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اقدام خود پشیمان بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • دختر آمریکایی زیر بولدوزر اسراییلی+ فیلم
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • جزئیات جدیـد از چگونگی مرگ تلخ «نگار کریمیان»؛ چه کسی دستـور شلیک داد؟