Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - امام جمعه موقت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا با حمایت عربستان سعودی اقدام گستاخانه ای در قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی انجام داد و دل تمامی مسلمانان را به درد آورد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام یوسف مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه سراوان اظهار داشت: کشورهای اسلامی و غیر اسلامی قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت نخواهند شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اقدام ترامپ و رژیم صهیونیستی نتیجه اعتراض کشورهایی است که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را برنمی ‌تابیدند.
وی ادامه داد: این کشورها امروز مقابل اقدام گستاخانه و قرار دادن مسجدالاقصی به عنوان پایتخت رژیم نامشروح صهیونیستی سکوت کرده اند.
امام جمعه موقت سراوان گفت: دشمنان بدانند که با اتحاد مسلمانان به طور قطع نخواهند توانست قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسند.
حجت الاسلام مردادی اظهار داشت: تمامی مسلمانان متوجه سوء نیت و افکار پلید ترامپ در قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شده اند.
وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا خط فکری خود را از اتاق های فکر رژیم صهیونیستی می گیرد.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان در 347 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
7336 **3223 خبرنگار: احسان بختیاری **انتشار دهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان

در این مراسم که با هماهنگی سپاه شهرستانی در مسجد علی بن ابیطالب ع سراوان  برگزار شد به نقش شهید حجازی و دیگر سرداران رشید اسلام در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین پرداخته شد.

 سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"