Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مجید ملایانی اظهار کرد: در پی بروز پدیده ریزگردها در آسمان اهواز پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره 5646 اهواز -کیش و پرواز شماره 5642 همین شرکت از کیش به اهواز باطل شد.

وی ادامه داد: پرواز شرکت هواپیمایی نفت به شماره 2629 اهواز به کیش نیز با 2 ساعت تاخیر در ساعت 15 و 30 دقیقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش صبح امروز نیز پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح به شماره 332 از اهواز به مقصد اصفهان، پرواز امروز صبح شرکت قشم ایر به شماره 1213 از اهواز به مقصد تهران و پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به شماره 3852 اهواز - تهران نیز به علت گرد و خاک و کاهش شعاع دید لغو شده بود.

براساس گزارش اداره کل محیط زیست خوزستان میزان غلظت ریزگردها در شهر اهواز در ساعت 10 صبح جمعه در اهواز به 2100 میکروگرم بر مترمکعب ( 14 برابر حد مجاز) و آبادان به 2339 میکروگرم بر متر مکعب رسید.

شاخص نرمال میزان ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

روز گذشته نیز این وضعیت جوی موجب تاخیر در بسیاری از پروازهای این فرودگاه شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: برنامه پرواز‌های نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه شهید کاوه بیرجند آغاز شده و از ۲۵ اسفند تا پایان جمعه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ میزبان ۵۰ پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی هفته جاری به دلیل نقص فنی پرواز روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی ایر وان ابطال شد که طبق قول مساعدی که توسط ایرلاین یادشده به این اداره کل، داده شده در صورت رفع نقص فنی پرواز‌های ایرلاین یاد شده در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه برقرار خواهد بود.

وی گفت: هواپیمایی پارس‌ایر تمام پرواز‌های خود را از 29 اسفند تا 16 فروردین به دلیل کمبود مسافر ابطال کرده و تنها یک پرواز در روز چهارشنبه هشتم فروردین توسط ایرلاین یادشده برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی درباره پرواز‌های فوق‌العاده طی ایام نوروز بیان کرد: طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان یک پرواز فوق‌العاده چهارشنبه اول فروردین در مسیر تهران ـ بیرجند ـ تهران برقرار شده و همچنین هواپیمایی ایرتور نیز یک پرواز فوق‌العاده در روز پنج شنبه شانزدهم فروردین ماه در مسیر تهران ـ بیرجند ـ تهران برقرار کرده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • برقراری ۱۲۹ پرواز فوق‌العاده نوروزی از فرودگاه بین‌المللی شیراز
  • آغاز پرواز بغداد به فرودگاه بین المللی پیام
  • آغاز پرواز هواپیمایی بغداد به فرودگاه بین المللی پیام
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه ارومیه 
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • صدور بیش از ۴ هزار مجوز پرواز خارجی در ایام نوروز
  • برقراری پرواز به سوریه/ درآمد ۸ هزار میلیاردی شهر فرودگاهی در۱۴۰۳
  • میانگین تاخیر پرواز‌های خارجی در فرودگاه امام خمینی به زیر ۲۰ دقیقه رسید
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی