Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پارسال نيم فصل در حالي به پايان رسيد که يک ديدار معوقه بين ماشين سازي و سايپا باقي مانده بود و در فصل جاري نيز، بازي پرسپوليس و صنعت نفت آبادان، به تعويق افتاده و دوشنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، بنابراين و باتوجه به يکسان بودن تعداد مسابقات، ميتوان مقايسه اي بين نيم فصل ليگ شانزدهم و هفدهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدرنشين؛ بي تغيير اما مقتدرتر!
فصل پيش پرسپوليس جنگ صدرنشيني را از تراکتورسازي برد و قهرماني نيم فصل را به دست آورد اما اين مهم در حالي نصيب شاگردان ايوانکوويچ شد که اختلاف آن ها با قرمزهاي تبريز، 2 امتياز بود ولي آن ها در ليگ جاري با يک بازي کمتر 4 امتياز بيشتر از پارس جنوبي جم دارند.
3 تيم بالايي و خانه تکاني 6 درصدي!
از بين سه تيم بالاي جدول، تنها پرسپوليس موفق به حفظ جايگاه خود شده و ديگر تيم ها سقوطي آزاد تا دهم و يازدهم داشته اند. حضور پارس جنوبي جم به عنوان تيم تازه صعود کرده عجيب به نظر مي‌رسد اما در وصف عملکرد شاگردان پورموسوي در فولاد نيز ميتوان از لفظ «شاهکار» استفاده کرد.
پرسپوليس، پيکان و گسترش؛ همان فصل پيشي!
از بين 16 تيم حاضر در ليگ برتر، تنها 3 تيم در همان رده اي حضور دارند که فصل پيش هم بودند. پرسپوليس با برانکو همچنان صدرنشين است، جلالي با پيکان در رده چهارم حضور دارد اما گسترش باوجود تغيير در کادر مديريتي و فني، همچنان در آرزوي قرارگيري در نيمه بالاي جدول است و همچون نيم فصل ليگ شانزدهم، در رده نهم قرار دارد.
پيشرفت و پسرفت؛ دايي و يحيي!
علي دايي که فصل پيش با نفت تهران قهرمان جام حذفي شد، امسال در سايپا حضور دارد و باعث پيشرفت اين تيم نيز شده است. او نارنجي پوشان را از رده 14 به 6 رسانده تا بيشترين صعود را به اين تيم اختصاص دهد و در آن‌طرف تراکتورسازي با يحيي گل محمدي از رده دومِ نيم فصل پيش، به رده يازدهم فعلي رسيده است. البته کمبود مهره در تراکتور، عامل اصلي بروز اين سقوط بوده و بايد ديد در نيم فصل بعدي چه اتفاقاتي براي اين تيم روي خواهد داد.
5 گل کمتر از فصل پيش
در نيم فصل گذشته 257 گل به ثمر رسيد اما اين تعداد در فصل جاري به 252 گل رسيده است. در ليگ شانزدهم تراکتورسازي با 24 گل بهترين خط حمله ليگ را در اختيار داشت اما اين فصل پرسپوليس علي رغم محروميت مهدي طارمي، بهترين خط حمله را مال خود کرده است.
پرگل ترين بازي ها و بهترين پيروزي ها!
دو تساوي 3-3 و يک پيروزي 4-2 پرگل ترين نتايج نيم فصل ليگ قبلي به شمار مي‌رود؛ تساوي ها مربوط به بازي پديده – نفت و ماشين سازي – سايپا بوده است. اما اين فصل، برد 6-0 ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان بهترين و پرگل ترين پيروزي بوده است.
کمترين باخت و بيشترين برد؛ همچنان براي پرسپوليس!
سرخ ها در فصل قبلي با يک باخت و 9 پيروزي، بهترين تيم ليگ بودند و اين فصل نيز با همين تعداد شکست و يک برد بيشتر، رکورد خود را ارتقا داده اند. تنها شکست سرخ ها در فصل گذشته به ذوب آهن بود و اين فصل مقابل پيکان بود. پرگل ترين پيروزي شاگردان برانکو در فصل جاري، برد 4-0 مقابل سبزپوشان اصفهان و فصل پيش نيز برد 3-0 نفت تهران بود.
کمترين باخت و بيشترين برد؛ از قعرنشين سابق تا قعرنشين فعلي!
تا اينجاي کار، سياه جامگان با يک پيروزي، کمترين تعداد برد را در اختيار دارد و همراه با سپيدرود، بيش از همه طعم شکست را تجربه کرده اند. اما در نيم فصل ليگ شانزدهم، ماشين سازي تبريز به تنهايي اين دو رکورد منفي را در اختيار داشت و با يک پيروزي و ده شکست، قعرنشين مطلق ليگ برتر بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا